مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسنوا
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در شیراز
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز

اسنوا، یکی از برندهای داخلی تولیدکننده انواع لباسشویی، یخچال، تلویزیون و… است. این برند از سال 1384، کار خود را با تولید اجاق گاز و کولرهای آبی آغاز کرده است و در طی سالیان اخیر، با خروج برندهای مختلف لوازم خانگی از بازار ایران، کار خود را گسترش داده است. لباسشویی، یکی از تولیدات این برند است که در ساخت آن از قطعات چینی و ایرانی استفاده شده است. اگر لباسشویی شما دچار ایراد شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، لازم است با استفاده از قطعات فابریک یدک، مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. همین طور، اگر تکنسین دستگاه، آشنایی کامل با آن نداشته باشد، ممکن است کار تعمیر به درستی به انجام نرسد. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز لباسشویی های این برند را، به کمک تکنسین متخصص و با استفاده از قطعات فابریک یدک تعمیر می‌کند. اگر شما نیز از این دستگاهها استفاده می‌کنید و قصد تعمیر آن ها را دارید، می‌توانید برای تعمیر لباسشویی در شیراز به نمایندگی لباسشویی اسنوا در شیراز مراجعه کنید. برای حضور فوری تکنسین در محل و تعمیر دستگاه در منزل خودتان، با شماره‌ 07191011297، تماس بگیرید. در ادامه در خصوص، ارورهای لباسشویی اسنوا نکاتی را می‌خوانیم.

ارورهای لباسشویی اسنوا

در لباسشویی‌های اسنوا، سیستم عیب یابی خودکار وجود دارد. این سیستم ها کوچکترین معایب دستگاه را تشخیص داده و از طریق صفحه نمایشگر دستگاه، به وسیله یک کد به اطلاع کاربر می‌رسانند. در ادامه معنای برخی از این ارورها را می‌خوانیم.

ارور IE: این ارور خبر از مشکل در سیستم آبگیری دستگاه می‌دهد.

ارور OE: عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی با این ارور به کاربر اعلام می‌شود.

ارور UE: توزین لباس ها در دستگاه به هم خورده است.

ارور LE: این ارور به معنی باز بودن درب دستگاه است. ممکن است میکروسوئیچ لباسشویی ایرادی پیدا کرده باشد و نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز، باشد.

ارور E2: سر ریز شدن آب از ماشین لباسشویی اسنوا، با این ارور مشخض می‌شود.

ارور E4: این ارور، خبر از نشت آب از لباسشویی اسنوا می‌دهد.

ارور E5: اشکال در ولتاژ برق دستگاه، معنای این ارور است که بسیاری از کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی اسنوا در شیراز می‌کند.

ارور H2: این ارور خبر از ایراد در المنت حرارتی دستگاه می‌دهد.

ارور H4: داغ شدن بیش از حد مقاومت گرمایی، علت بروز این خطاست.

ارور H5: اشکال در دمای آب دستگاه وجود دارد.

ارور H6: المنت حرارتی دستگاه دچار ایراد شده است و باید توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز، دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد.

با برخی از ارورهای مهم تر لباسشویی اسنوا آشنا شدیم. برای فهمیدن معنای سایر ارورهای دستگاه، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه نمایید. در ادامه، نکاتی را در خصوص برخی از ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز، می‌خوانیم.

برخی ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز

در بالا با تعدادی از ارورهای دستگاه آشنا شدیم. در این قسمت به صورت مفصل تر، قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از ایراداتی که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی اسنوا در شیراز کرده است، بپردازیم.

مشکل روشن نشدن لباسشویی

در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، پیش از هر چیز، از وصل بودن پریز ماشین لباسشویی و سلامت اتصالات دستگاه مطمئن شوید. سپس لازم است از سلامت قفل در لباسشویی و میکروسوییچ درب مطمئن شوید. اگر درب دستگاه را باز و بسته کردید و از بسته بودن آن مطمئن شدید، اما هنوز پیغام خطای باز بودن درب را دریافت می‌کردید، می‌توانید این احتمال را بدهید که میکروسوئیچ لباسشویی اسنوای شما دچار ایراد شده است. به طور کلی خطا در میکرو سوییچ ارتباطی به باز بودن و یا بسته بودن درب ندارد. ممکن است سوییچ قفل خراب، شکسته و یا دو فازی شده باشد. میکرو سوییچ در ماشین های لباسشویی اسنوا که درب از جلو هستند یک قطعه مهم برای حفظ ایمنی لباسشویی و جلوگیری از نشت آب از دستگاه است. تا زمانی که این قطعه، بسته بودن کامل درب را تایید نکند، برد لباسشویی اسنوا، اجازه آغاز به کار را به دستگاه نمی‌دهد. این پروسه برای جلوگیری از نشتی آب به منزل و آسیب رسیدن به قطعات مهم دستگاه انجام می شود. برای رفع مشکل میکروسوئیچ، با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز تماس بگیرید.

مشکل آبگیری و تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز

یکی دیگر از مشکلاتی که سبب تماس کاربران با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز شده است، مشکل در آبگیری دستگاه است. اگر آب ورودی دستگاه وصل باشد و شیر آب ورودی باز بود، شلنگ ورودی آب را چک کنید تا پیچ و تاب نخورده باشد. پس از این که مطمئن شدید، جریان ورود آب وصل است، باز بودن مسیر آب دستگاه را بررسی کنید. برای این کار، از تمیز بودن این شلنگ و ورودی دستگاه مطمئن شوید. اگر ایراد پیدا نشد احتمالا مجبورید هیدروستات که وظیفه تنظیم ارتفاع آب ورودی را دارد تعمیر یا در صورت نیاز آن را در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز تعمیر نمایید.

تخلیه نشدن آب از لباسشویی

اگر آب در لباسشویی شما باقی بماند، این مشکل می‌تواند ناشی از بسته شدن مسیرهای خروجی دستگاه باشد. برای بررسی این موضوع، حتما تمام شلنگ های خروجی آب دستگاه را بررسی کنید. سپس پمپ تخلیه و فیلترهای خروجی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. اگر پمپ تخلیه دستگاه خراب شده باشد، ارور مربوط به آن روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شود. اما، در هر صورت لازم است این قطعه توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز بررسی شود. اگر نیاز بود تا قطعه جدیدی خریداری و جایگزین شود، باید قطعه فابریک یدک دستگاه خود را تهیه و جایگزین کنید.

کورنیدو، نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز

در بالا با تعدادی از پرتکرارترین خطاهای ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز، آشنا شدیم. اگر با هر کدام از این مشکلات یا خطاهایی که در قسمت های قبل تر گفته شد، رو به رو شدید یا به هر دلیل دیگری نیاز به تعمیر لباسشویی اسنوا داشتید، کافیست با شماره‌ها 07191011297، تماس بگیرید. تکنسین های مجرب و متخصص مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل کورنیدو در شیراز، با حداقل هشت سال سابقه تعمیر لباسشویی و گذراندن انواع دوره های تخصصی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز، در تمام ایام هفته، می‌توانند برای کمک به شما به محل اعزام شوند. لازم به ذکر است، تمام خدمات ارائه شده، توسط تکنسین تضمین می شود و قیمت های این مجموعه، برابر با قیمت های مصوب اتحادیه است که سبب ارائه بهترین کیفیت و قیمت در زمینه تعمیر دستگاه های مختلف منزل برای همشهریان عزیز می‌شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز:

تعمیر لباسشویی اسنوا در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *