مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسنوا
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در زنجان
تعمیرات لباسشویی اسنوا در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان

ماشین لباسشویی یکی از وسایل پرکاربرد در زندگی ما ایرانی هاست که ممکن است در طول زمان به دلیل استفاده نادرست یا به دلایل دیگر، این وسیله پر مصرف دچار نشت آب شود. نشتی آب از ماشین لباسشویی باعث ایجاد خطر برق گرفتگی می شود. همچنین نشت آب در مدت زمان طولانی می تواند باعث زنگ زدن و خرابی بدنه دستگاه و قطعات ماشین لباسشویی شود. بنابراین بسیار مهم است که به محض مشاهده نشتی آب عیب یابی را انجام دهید و مشکل را رفع کنید تا ماشین لباسشویی شما آسیب نبیند. در این مطلب که توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان تنظیم شده است به بررسی دلایل این مشکل و ارائه راهکار های تعمیر لباسشویی در زنجان پرداخته ایم تا شما بتوانید خودتان در منزل به رفع مشکل پیش آمده بپردازید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان

دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان

چنانچه دستگاه خود را روشن کردید و سیکل شستشو انجام شد و در حین انجام فرآیند شستشو نشتی آب از دستگاه را مشاهده کردید بهتر است شستشو را قطع نموده و دستگاه را از برق بکشید و قسمت های پشت و زیر آن را مورد بررسی قرار دهید. همچنین بهتر است اطراف درب ماشین لباسشویی و محفظه جاپودری را بررسی کنید. از دلایل نشتی آب ماشین لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایراد در شلنگ‌های ماشین لباسشویی

چنانچه نشت آب از ماشین لباسشویی را مشاهده کردید اولین کار این است که شلنگ ها را چک نمایید. در داخل ماشین لباسشویی قطعات مختلفی هستند که ممکن است خرابی هر کدام از آن‌ها باعث ایجاد نشتی در دستگاه بشود. اما اولین و مهمترین چیزی که باید مورد بررسی قرار بگیرد شلنگ های ورودی و تخلیه آب هستند.

در مرحله اول ماشین لباسشویی را از برق بکشید تا خطر برق گرفتگی وجود نداشته باشد. سپس اتصال درست شلنگ های ورودی و خروجی به لباسشویی را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که خرابی یا پارگی شلنگ آب باعث ایجاد نشتی آب نشده است. در صورتی که شلنگ ها پاره شده بودند و یا اتصال آنها به ماشین لباسشویی مشکل داشت بهتر است از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان کمک بخواهید تا شلنگ ها را تعویض نمایند.

همچنین برای اطمینان از سالم بودن شلنگ ها می توانید صفحه بالایی لباسشویی را بلند کنید. زیرا ماشین های لباسشویی دارای شلنگ های داخلی نیز هستند که شیر برقی را به محفظه جاپودری وصل می کند. چنانچه دچار ایراد و پارگی شده باشد در زمان آبگیری ماشین لباسشویی شاهد نشتی آب خواهید بود. در صورتی که شلنگ های داخلی پاره شده بود یا هر مشکل دیگری داشت بهتر است از نمایندگی لباسشویی اسنوا در زنجان بخواهید که آن را تعویض کند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در زنجان

ایراد دریچه ورودی آب

یکی دیگر از دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی وجود ایراد در دریچه ورودی آب ماشین لباسشویی است. وظیفه این دریچه کنترل ورود آب گرم و سرد به ماشین لباسشویی می باشد. این شیر در پشت ماشین لباسشویی به آن متصل شده است و از قسمت پنل عقبی وارد دستگاه می شود. این قسمت را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که دریچه و شلنگ متصل به آن ترک خوردگی و آسیب دیدگی ندارد. چنانچه دریچه ورودی آب شکسته است از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان بخواهید آن را تعویض نماید.

ایراد در پمپ ماشین لباسشویی

یکی دیگر از رایج ترین و پر تکرار ترین دلایل نشتی آب از ماشین لباسشویی خرابی پمپ تخلیه آب لباسشویی می باشد. این پمپ ممکن است درایو مستقیم، تسمه ای و یا الکتریکی باشد. چنانچه در طول چرخه شستشو شاهد نشتی آب بودید احتمال دارد که پمپ تخلیه خراب باشد. تشخیص خرابی پمپ ماشین لباسشویی کاری تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد. بنابراین برای عیب یابی و تعمیر پمپ لباسشویی حتماً از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان کمک بخواهید.

تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان

ایراد در دیگ ماشین لباسشویی

طبق نظر نمایندگی لباسشویی اسنوا در زنجان، یکی دیگر از دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی عدم تراز بودن دستگاه می باشد. زیرا تراز نبودن دستگاه در زمان کار باعث تکان خوردن و در نهایت ضربه خوردن دستگاه می‌شود. این تکان خوردن باعث ایجاد سوراخ و شکاف بر روی دستگاه می شود و ممکن است ماشین لباسشویی در طول فرآیند شستشو دچار نشتی آب شود. اگر در زمان پر کردن آب و چرخیدن دیگ شستشو نشتی مشاهده شد ممکن است دلیل آن خرابی کاسه نمد باشد که باید توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در زنجان تعویض انجام شود.

برای بررسی سلامت دیگ ماشین لباسشویی قاب پشتی ماشین را خارج کنید و اجازه دهید ماشین لباسشویی یک سیکل کامل شستشو را انجام دهد. سپس به قسمتی که بلبرینگ در آنجا قرار دارد نگاهی بیندازید و ببینید آیا ایراد از این قسمت است یا خیر. اگر نشتی در این قسمت بود باید کل ماشین لباسشویی باز شود و کاسه نمد توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان تعویض گردد.

به خاطر داشته باشید که ریختن حجم بسیار زیادی از لباس در ماشین لباسشویی می تواند باعث اختلال در کار کاسه نمد و بلبرینگ شود که در نهایت منجر به آسیب دیدن دستگاه و نشتی آب خواهد شد.

ایراد در لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

استفاده بیش از حد از ماشین لباسشویی ممکن است باعث خرابی لاستیک دور درب شود. خرابی لاستیک باعث نشتی آب از ماشین لباسشویی خواهد شد. در این شرایط باید سریع از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان بخواهید لاستیک دور درب را تعویض نماید. یکی دیگر از دلایل نشتی آب می‌تواند قفل شدن درب ماشین لباسشویی باشد. چنانچه ایراد از قفل درب باشد باید توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در زنجان تعویض گردد.

ایراد در درب ماشین لباسشویی

زبانه درب مسئولیت بسته نگه داشتن در هنگام شستشو را بر عهده دارد. اگر این زبانه مشکل داشته باشد درب دستگاه به خوبی بسته نمی شود و همین امر موجب نشت آب خواهد شد. بنابراین چنانچه زبانه درب ایرادی دارد باید از طریق نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان تعویض انجام شود.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در زنجان

نشت آب به دلیل رسوب گرفتن جاپودری لباسشویی

یکی دیگر از دلایل نشتی آب می تواند رسوب گرفتن محفظه جاپودری باشد. جرم گرفتن منافذ جاپودری باعث می شود که فشار آب ورودی از شیر برقی به جای مخزن پودر لباسشویی به خارج از آن منتقل شود. نشت آب از جاپودری در بیشتر مواقع به دلیل ترک خوردن جاپودری اتفاق می افتد که در این مواقع باید جاپودری را از طریق نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان تعویض کنید.

نتیجه گیری و رفع مشکل در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان

در این مطلب به بررسی دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی پرداختیم و راهکارهایی را به شما ارائه دادیم تا بتوانید عیب یابی را انجام داده و مشکل را رفع نمایید. چنانچه موفق به حل مشکل نشدید در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل به صورت ۲۴ ساعته می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید تا تعمیرکاران مجرب ما فوراً به محل شما اعزام شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را حل کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان:

تعمیر لباسشویی اسنوا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *