مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

دلیل گرم نشدن آب در لباسشویی اسنوا چه می‌تواند باشد؟

مهمترین عاملی که منجر به گرم نشدن آب در لباسشویی می‌شود هیتر دستگاه است که می‌توانید تعویض آن را به متخصصین تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان بسپارید.

چرا موتور شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا از کار افتاده است؟

از اصلی ترین دلایل از کار افتادن موتور شستشو می‌توان به خراب بودن خازن راه‌انداز اشاره داشت. همچنین احتمال ایراد در یاتاقان یا بلبرینگ را در نظر داشته باشید.

چرا با تخلیه نشدن آب‌های کثیف در لباسشویی اسنوا مواجه می‌شویم؟

اگر مطمئن هستید گرفتگی در مجاری تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد به احتمال زیاد اشکال در پمپ تخلیه بوده و نیاز به تعمیر یا تعویض این قطعه وجود دارد.

چرا لباس‌ها در لباسشویی اسنوا خشک نمی‌شوند؟

خشک نکردن لباس‌ها دلایل متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به ایراد در المنت یا تسمه اشاره داشت. همچنین بهتر است برای بررسی موتور با متخصصین تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسنوا

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی اسنوا اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

ایراد و تعمیر لباسشویی یکی از عواملی است که بیشترین مشکلات را در منزل برای ما به وجود می آورد. این دستگاه یک اختراع بی نظیر برای همه ی افراد در کل جهان است، چون نه فقط به پاکیزه نمودن و مواظبت از البسه کمک می کند، بلکه از صرف پتانسیل ما برای شستشوی البسه جلوگیری می کند. با این وجود سوال ما این می باشد که زمان معیوب بودن لباسشویی چه کنیم؟ تنها یک روز بدون این دستگاه به ما نشان می دهد که چقدر به این ابزار احتیاج داریم.

به غیر از این معیوب بودن ماشین لباسشویی می تواند آسیب های زیادی را وارد کند و ممکن است موجب آب گرفتگی در آپارتمان ها شود. هنگامی که لباسشویی را خریدید چند بار از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان بخواهید دستگاه را بررسی کنند که مشکلی نداشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم در مورد ماشین لباسشویی اسنوا و انواع ایراد های آن و تعمیر لباسشویی در اصفهان توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان توضیحاتی را عرضه کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

نچرخیدن لباسشویی و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

هنگامی که ماشین لباسشویی چرخش ندارد می تواند علت های گوناگونی داشته باشد. یکی از آن ها صدمه قسمت سیستم داخلی یا بارگیری فراتر از حد ماشین لباسشویی است‌. در مدل های قبل امکان دارد معلوم شود که ایراد از خود موتور باشد یا اینکه یاتاقان معیوب شده است. روی این مشکل بی تقاوت نباشید و حتما با تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

 اگر درام یک لحظه بعد از آغاز شستشو چرخش نداشت، به این علت است که تسمه داخلی دستگاه، کمپرسوری که آن را حرکت می داد، کلاچ وصل شده به درام درایو معیوب شده است‌. زمانی‌‌ که دستگاه فراتر از حد بار می شود امکان دارد با گذشت زمان آسیب ببیند. اگر مشکل لباسشویی حل نشد از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان بخواهید مشکل را حل کنند. نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان بسیار حرفه ای عمل می کنند.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

گرم نشدن آب و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان


هنگامی که لباسشویی آب را گرم نمی کند، امکان دارد ایراد از هیدرو استات یا هیتر باشد. عوض کردن دماپای لباسشویی دشوار و گران نیست و رایج ترین علت گرم نکردن آب است. با این حال فقط باید از سوی نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان انجام گیرد. زمانی که حسگر دمای بخاری معیوب باشد. داده ها به طور صحیح به کنترل کننده دما منتشر نمی شود و دماپا لباسشویی روشن نمی شود.

 هیدرو استات مسئولیت اندازه گیری مقدار آب درام لباسشویی را بر عهده دارد. اگر این ماژول معیوب شده باشد داده های مناسبی را در مورد میزان آب نخواهد داد. در حقیقت دماپا به درستی تنظیم نشده است. زمان رو به رو شدن با این مشکل باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید. مطمئن باشید بعد از تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان دیگر احتیاجی به تعمیرکار نخواهید داشت.

نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان

روشن نشدن لباسشویی اسنوا

امکان دارد این ایراد کاملاً بی اهمیت باشد ولی بعد از بررسی برق لباسشویی، باز هم آغاز به کار نکرد باید موارد زیر را ارزیابی کنید.
اول باید ارزیابی کنید که سیم تامین کننده ماشین لباسشویی معیوب است یا نه. بعد فیوز و دوشاخه برق را ارزیابی کنید. برای این امر راحت ترین شیوه این است که یک ابزار الکتریکی دیگر را به پریز متصل کنید و بررسی نمایید. اگر باز هم کارآیی نداشت با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید. با این وجود اگر فیوز کار کند امکان دارد مشخص شود که ماژول های الکترونیکی داخل دستگاه سوخته است.

 بررسی کنید که خازن های اتصال معیوب شده اند، ولتاژ اضافی روی صفحه برد وجود دارد یا شاید سوکت خط وجود دارد یا خیر. گاهی سوکت خط به صورت اتوماتیک دستگاه را در صورت ایجاد مشکل برقی خاموش می کند. اگر مدار ها فراتر از حد بار شوند سوکت منفجر خواهد شد. ایجاد این ایراد ها خیلی زیان آور است. برای برطرف شدن این ایراد ها نباید خود به تنهایی برای رفع آن اقدام کنید. بهترین راه این است که با تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان

نشت آب از لباسشویی

نشتی آب ماشین لباسشویی می تواند علت‌های گوناگونی داشته باشد این عیب احتیاج به عوض کردن واشر دارد که باید با باز شدن درب ماشین لباسشویی این ایراد رفع شود‌. بعضی مواقع برای مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی می تواند به علت خروج شیلنگ های آب رسانی باشد.

برای پیشگیری از ایجاد این مشکل باید از رسوب بندی نداشتن دستگاه اطمینان پیدا کنید. اگر تمامی سعی خود را نمودید اما مشکل حل نشد باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان در اولین فرصت عیب را مشخص می کنند. نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان تکنسین های بسیار قوی و با تجربه ای دارد.

آب نگرفتن ماشین لباسشویی

هیدرو استات مسئولیت سطح آب ماشین لباسشویی را بر عهده دارد اگر معیوب شده باشد لباسشویی شما آب نخواهد گرفت و در نهایت به ارزیابی نیاز دارد تا هنگامی که عیب آب نگرفتن لباسشویی رفع نشود، لباسشویی آغاز به کار نمی کند از این رو باید پمپ تخلیه دستگاه را بررسی کنید تا اطمینان پیدا کنید دستگاه شما درست کار می کند یا نه.

 در این شرایط باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید از نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان بخواهید لباسشویی را چک کنند.

چرا ماشین لباسشویی اسنوا با باز شدن شیر آب شروع به آبگیری می‌کند؟

یکی از ایرادات متداول در لباسشویی اسنوا زمانی است که ماشین لباسشویی شما خاموش بوده اما همزمان با باز شدن شیر آب روند آبگیری در لباسشویی نیز آغاز می‌شود. یکی از اولین کار‌هایی که باید برای حل این مشکل انجام دهید تعویض شیر می‌باشد که اگر نیاز بود انجام آن را به کارشناسان تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان بسپارید. علت رایج دیگر بروز این مشکل در لباسشویی اسنوا خرابی شیر برقی دستگاه می‌باشد که گاهی به دنبال سوختن این قطعه مجبور به تعویض آن خواهید شد.

چرا عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی اسنوا قطع نمی‌شود؟

یکی دیگر از مشکلاتی که در رابطه با آبگیری در لباسشویی اسنوا وجود دارد عدم قطع شدن روند آبگیری دستگاه می‌باشد. در چنین حالتی ممکن است با شرایطی مواجه شوید که به قدری سطح آب درون دستگاه زیاد شده باشد که از داخل شیشه دیگ لباسشویی نیز قابل مشاهده باشد. برای اطمینان برق دستگاه را قطع کنید و ببینید اگر همچنان ورود آب به داخل دستگاه ادامه داشت اشکال از شیر آب می‌باشد. اما اگر با قطع شدن جریان برق آبگیری ماشین لباسشویی شما نیز متوقف گشت به احتمال زیاد ایرادی در تایمر لباسشویی وجود دارد که باید به بررسی آن بپردازید. همچنین می‌توانید به بررسی سوئیچ فشار دستگاه پرداخت و از مناسب بودن سطح فشار آب در شلنگ ورودی آن اطمینان پیدا کنید. با ادامه یافتن مشکل پیشنهاد می‌شود از مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان کمک بخواهید. مشکل نشتی آب در ماشین

لباسشویی اسنوا به کدام بخش دستگاه مرتبط است؟

برای حل مشکل نشتی آب در لباسشویی اسنوا باید ابتدا محل دقیق آن را پیدا کرده و بعد به رفع این مشکل بپردازید. واتر پمپ یکی از بخش‌هایی می‌باشد که احتمال نشتی در آن وجود دارد. همچنین بهتر است رابط‌های لاستیکی و همچنین جا پودری دستگاه خود را در نظر داشته باشید.

سخن آخر

مشتری های عزیز و گرامی ما در این محتوا تمام تلاش خود را نمودیم تا در ارتباط با ماشین لباسشویی اسنوا در اصفهان و انواع عیب های آن توضیحاتی را عرضه کنیم. کاملا توضیح دادیم هرمشکل از دستگاه به چه صورتی رفع خواهد شد. به شما تضمبن می کنیم که نمایندگی لباسشویی اسنوا در اصفهان از بهترین انتخاب هایی است که تمامی مشکلات دستگاه شما از جمله گرم نشدن آب،  نشتی آب، روشن نشدن ماشین، معیوب بودن موتور و درب و غیره را حل خواهند کرد. می توانید برای اطلاعات بیشتر با متخصصان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان:

تعمیر لباسشویی اسنوا در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *