مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند اسمگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی اسمگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسمگ

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسمگ در اصفهان
تعمیرات لباسشویی اسمگ در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

ماشین لباسشویی یکی از عالی ترین و پر کار آیی ترین ابزار خانگی در هر منزلی است که شستشوی البسه را خیلی آسان کرده است. معیوب بودن ماشین لباسشویی به هر علتی مشکل های بسیاری را به وجود می آورد. هر هفته شستن البسه، روکش مبل و غیره بدون دستگاه سختی های زیادی دارد.

پس اگر با خرابی ماشین لباسشویی اسمگ مواجه شدید باید فورا آن را تعمیرکنید. ما در این مقاله هدف داریم در ارتباط با انواع خرابی ماشین لباسشویی اسمگ و تعمیر لباسشویی در اصفهان توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان توضیحاتی را ارائه دهیم. خواهید دید که نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان چقدر فوق العاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

حل مشکل بسته نشدن درب لباسشویی اسمگ توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

یکی از شایع ترین ایراد های ماشین لباسشویی اسمگ مربوط بسته نشدن درب دستگاه می باشد. قفل درب لباسشویی از اجزاء گوناگونی تشکیل شده است  به خصوص قفل درب و میکروسوئیچ و زبانه درب. مهم ترین علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی اسمگ، معیوب بودن میکروسوئیچ است.

مشخص کردن ایراد آن کاملا سخت می باشد و برای ارزیابی آن احتیاج به یک سرویس کار با تجربه از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان خواهید داشت. ولی بعضی مواقع ایراد از جای دیگر است. به عنوان نمونه زبانه درب یا سیم کشی لباسشویی معیوب شده است. برای ارزیابی و تعمیر قفل اگر با درب ماشین مشکل داشتید باید به سمت ارزیابی برد ماشین لباسشویی بروید.

ولی از جایی که مشخص کردن ایراد برد ماشین لباسشویی کار دشواری است باید از تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان کمک بگیرید. بدون شک نمایندگی لباسشویی اسمگ در اصفهان مشکل را در اولین فرصت حل خواهد کرد.

نمایندگی لباسشویی اسمگ در اصفهان 

حل مشکل داغ شدن آب لباسشویی اسمگ توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

اگر آب درون ماشین لباسشویی اسمگ فراتر از حد داغ شود البسه آسیب خواهند دید. البسه ای که با آب داغ شستشو داده شود چروک می شود و اتو زدن آن ها دشوار خواهد بود. دلیل مهم داغ شدن فرا تر از حد آب ماشین لباسشویی اسمگ را می توان به انتخاب نادرست برنامه اشاره کرد و باید آن را درست تنظیم نمایید و به غیر از آن ممکن است به خاطر ایراد در اتصال شیر های آب سرد و گرم و معیوب بودن المنت و حسگر های دمایی لباسشویی باشد.

رفع بعضی از این مشکلات کاملا راحت است و به آسانی خودتان می توانید رفع نمایید اما رفع بعضی از ایراد ها انقدر دشوار است که باید به یک متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان مراجعه کنید. بعضی مواقع مبلغ تعمیر توسط سرویس کار از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان خیلی کم خواهد بود. متخصصین نمایندگی لباسشویی اسمگ در اصفهان در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

 

برطرف شدن مشکل خشک نشدن البسه توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

علت مهم خشک نشدن البسه توسط ماشین لباسشویی اسمگ به مقدار و نوع البسه و اشیائی که درون ماشین لباسشویی ریخته می شود ارتباط دارد. تحت هیچ شرایطی پتو و بالشت و کوسن و هر اشیائی که با جذب آب خیلی سنگین می شوند یا به طور طبیعی داخل دیگ دستگاه قرار نمی گیرند، پرهیز کنید.

اگر تمامی راه ها را رفته اید ولی نتیجه ای نگرفتید باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان راهنمایی کامل بخواهید. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان فورا دستگاه را عیب یابی می کنند. به شما تضمین می کنیم نمایندگی لباسشویی اسمگ در اصفهان با متخصصان حرفه ای که دارد صفر تا صد لباسشویی شما را تعمیر می کنند.

تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

چرا ماشین لباسشویی اسمگ نشتی آب دارد؟

یکی از مورد های مهم برای تشخیص دادن ایراد ماشین لباسشویی اسمگ مربوط به نشت آب از دستگاه می باشد. از کهنه یا پاره شدن شیلنگ تخلیه آب و خراب شدن لاستیک اطراف درب، از مورد های اصلی ایجاد این مشکل می باشند. اما موارد های دیگری همچون سفت نبودن بست های دیگ و پاره شدن خرطومی جا پودری می تواند مشکل نشتی آب در ماشین لباسشویی را به وجود بیاورد.

اگر مشاهده کردین که شیلنگ تخلیه پاره شده یا نشتی آب دارد باید برای عوض کردن آن دست به کار شوید. اگر دلیل نشت آب به خاطر سفت نبودن بست ها و اتصالات باشد باید حتما آن را عوض کنید و یا اینکه آن ها را سفت نمایید تا شل نباشند، مطمئن باشید مشکل رفع می شود.

در آخر بدانید عوض کردن لاستیک های کهنه و قدیمی ایراد نشتی آب را برطرف می کند. در صورتی که کاملا تلاش کردید اما مشکل رفع نشد به نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان رجوع کنید. متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان با بررسی کامل عیب را مشخص می کنند و برای رفع آن دست به کار می شوند. ما به شما اطمینان می دهیم نمایندگی لباسشویی اسمگ در اصفهان بهترین گزینه و انتخاب است‌.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان

چرا خشک کن لباسشویی اسمگ کار نمی کند؟

خشک نکردن ماشین لباسشویی اسمگ از دیگر مشکلات شایع لباسشویی به حساب می آید. اگر همچین مشکلی پیش آمد بدانید عامل هایی مثل معیوب بودن خازن و خراب بودن راه انداز، معیوب بودن نیروی  محرکه دستگاه تاثیر زیادی دارد.

از جهتی دیگر بسته بودن شیلنگ تخلیه و معیوب بودن کلید های ماشین لباسشویی این مشکل را ایجاد می کنند. اول باید از سالم بودن نیروی محرکه لباسشویی اطمینان پیدا کنید و بعد باید حجم مناسبی از لباس ها را داخل ماشین قرار دهید تا دیگر این مشکل ایجاد نشود.

ولی اگر دقت کردید که حجم البسه مناسب بود اما مشکل همچنان ادامه داشت باید نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان دستگاه را بررسی کنند. نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان با سرعت زیادی در کار خود حرفه ای هستند.

 

سخن آخر

دوستان گرامی ما در این محتوا در ارتباط با ماشین لباسشویی اسمگ و انواع خرابی آن توضیحاتی را عرضه کردیم  و به طور کامل در ارتباط با رفع مشکل آن شما را راهنمایی کردیم. به شما اطمینان می دهیم و ضمانت می کنیم با خیالی راحت ماشین لباسشویی خود را به دست نمایندگی لباسشویی اسمگ در اصفهان بسپارید. برای مشاوره رایگان و دانسته های بیشتر از راه های ارتباطی با مشاوران ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان:

تعمیر لباسشویی اسمگ در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *