مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

چرا ماشین لباسشویی آریستون می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی آریستون بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی آریستون به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی آریستون بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی آریستون اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند آریستون یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی آریستون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آریستون

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد
تعمیرات لباسشویی آریستون در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

اگر به هر علتی دستگاه شما احتیاج به تعمیر دارد می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید تا یکی از سرویس کارهای با تجربه برای برطرف کردن مشکل اقدام کند و درسریع ترین زمان ایراد دستگاه شما را برطرف کند.

دقت داشته باشید که حل کردن مشکل دستگاه مانند خالی نشدن آب به یک سرویس کار حرفه ای از نمایندگی لباسشویی آریستون در مشهد نیاز دارد. ما در این محتوا می خواهیم در مورد ایراد های ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی در مشهد توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد توضیحاتی را ارائه کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

 روشن نشدن دستگاه و نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

علت روشن نشدن دستگاه ممکن است به پریز برق یا دوشاخه  ارتباط زیادی داشته باشد، همچنین ممکن است انباره برق ورودی یا صفحه  دستگاه آریستون خراب شده باشد. برای برطرف شدن این عیب با نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید.

 تخلیه نشدن آب و نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

دلیل خالی نشدن آب لباسشویی آریستون می تواند به دلیل اجسام کوچک مانند سکه یا سنجاق و غیره داخل پمپ تخلیه دستگاه و یا ایرادی در  پمپ تخلیه  لباسشویی آریستون باشد. ولی احتمال دارد به دلیل مشکل در سیم کشی و وصل نبودن اتصالات هم باشد. عالی ترین روش این است که فیلتر تخلیه دستگاه را باز نمایید و آن را پاک کنید. اگر ایراد دستگاه رفع نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید. اطمینان داشته باشید متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد با سرعت بالا ایراد را برطرف می کنند.

صدای غیر طبیعی از دستگاه

صدای بلند و دلخراش ماشین لباسشویی آریستون مربوط به مشکل در کمک فنر لباسشویی آریستون و کاسه نمد دستگاه آریستون و سه نظام ماشین لباسشویی آریستون و معیوب بودن شفت و خیلی مسائل دیگر را می توانیم مثال بزنیم. که این ایراد ها نیاز به چک کردن یک تکنسین با تجربه از نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد دارد.

نمایندگی لباسشویی آریستون در مشهد

آب وارد دستگاه نمی شود

تا خوردن شیلنگ ورودی ماشین لباسشویی آریستون و گرفتگی فیلتر شیر الکتریکی ماشین لباسشویی آریستون و مسدودیت آب ورودی دستگاه و پایین بودن نیروی آب در منزل از مسائلی هستند که ممکن است سبب بروز این ایراد شود. برای برطرف شدن این ایراد باید از تکنسین های ماهر از نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد بخواهید دلیل این عیب را کشف کنند. نمایندگی لباسشویی آریستون در در مشهد با سرعت بالا علت این مشکل را کشف می کنند و فورا آن را برطرف می کنند.

دستگاه لباس ها را خشک نمی کند

علت خشک نشدن لباس‌ ها در دستگاه لباسشویی آریستون می تواند به قرار دادن زیاد لباس ها درون دستگاه لباسشویی آریستون مرتبط باشد. باید از قرار دادن پرده، کوسن، کفش و غیره و اجسام بزرگی که نمی توانند داخل دستگاه باز و بزرگ شوند

پرهیز کنید. خشک نشدن البسه می تواند علت های دیگری داشته باشد که مربوط به خالی نشدن آب توسط دستگاه لباسشویی آریستون است. ابتدا از نیروهای با تجربه از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در مشهد بخواهید عیب دستگاه را کشف کنند. تعمیرکاران متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد برترین گزینه برای تعمیر دستگاه هستند.

نشت آب از ماشین لباسشویی آریستون

نشت آب در دستگاه لباسشویی آریستون می تواند از سمت جاپودری به دلیل مصرف زیاد پودر داخل جاپودری یا مشکل در جاپودری رخ بدهد.حتی ممکن است لاستیک کناره های درب دستگاه آریستون پاره شده باشد و سبب نشت آب شود. شکسته شدن دیگ دستگاه لباسشویی آریستون و یا پاره شدن اتصالات خرطومی مانند شلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی آریستون از دلایل نشتی آب هستند. می توانید این عیب را به یاری نمایدگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد حل کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد به راحتی دستگاه شما را مانند قبل تعمیر می کند.

تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

ماشین لباسشویی آریستون لرزش شدیدی دارد

علت لرزش فراتر از حد دستگاه لباسشویی آریستون می تواند به دلیل تراز نبودن بخش نصب دستگاه لباسشویی باشد. همچنین حجم زیاد یا مقدار لباس زیاد داخل ماشین لباسشویی هم موجب لرزش شدید می شود. ایراد در کمک فنر و پایه های دستگاه لباسشویی آریستون از دلایل دیگر لرزش هستند. برای حل این مشکل باید به نمایندگی لباسشویی آریستون در مشهد تماس حاصل کنید. تعمیر کاران از نمایندگی ‌تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد با تجربیات زیاد دستگاه را به خوبی تعمیر خواهند کرد.

آب درون ماشین لباسشویی آریستون به شدت گرم می شود

گرم شدن بسیار زیاد آب داخل دستگاه لباسشویی آریستون سبب چروک خوردن و معیوب شدن لباس ها می شود. علت گرم شدن بسیار زیاد آب داخل دستگاه لباسشویی آریستون به انتخاب برنامه نادرست ارتباط زیاد دارد و حتی اتصال غلط شیرهای آب سرد و گرم در عقب دستگاه و یا ایراد در المنت و حسگر دمایی دستگاه لباسشویی آریستون را می توان اشاره نمود. برای حل مشکل لباسشویی با نمایندگی لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد

علت باز نشدن درب در ماشین لباسشویی آریستون

نخستین دلیل برای باز نشدن درب دستگاه لباسشویی آریستون، مشکل در سیستم قفل دستگاه است. اگر ایراد در این قسمت نبود بدون شک قفل کودک راه افتاده است. برای اینکه آن را از حالت فعال در بیاورید باید دکمه را حدود چند ثانیه نگه دارید تا غیر فعال شود. در آخر کلید فشار که وظیفه تعیین سطح آب را دارد بررسی کنید چون ممکن است  مشکل پیدا کرده باشد.

خراب بودن این قسمت باعث می شود که برد نمایشگر کاملا غلط بودن آب در درام را تشخیص دهد و از باز شدن درب دستگاه جلوگیری کند. در این وضعیت با خاموش نمودن دستگاه بعد از پنج دقیقه درب دستگاه باز خواهد شد. در این وضعیت امکان خرابی سیستم تخلیه زیاد است. شما ابتدا باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد تماس بگیرید. متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد در فرصت ابتدایی ماشین را تعمیر می کنند.

سخن پایانی

عزیزان ما در این محتوا تمامی تلاش خود را کردیم تا در مورد  تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد، برطرف شدن ایراد روشن نشدن دستگاه لباسشویی، ایراد خالی نشدن آب دستگاه لباسشویی، صدای دلخراش ماشین لباسشویی و غیره توضیحاتی را عرضه کنیم. ما به شما تضمین می کنیم که نمایندگی لباسشویی آریستون در مشهد  گزینه مناسبی است و بدون دغدغه ماشین لباسشویی خودرا به متخصصان با تجربه بسپارید. در صورتی که سوالی پیش آمد می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد:

تعمیر لباسشویی آریستون در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *