مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آبسال در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم| تعمیر، نصب و سرویس

برند آبسال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال در قم، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آبسال

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

لباسشویی آبسال قم2
نمایندگی لباسشویی آبسال در قم

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آبسال در قم:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم

خرابی‌های مداوم ماشین لباسشویی به غیر از گرفتن وقت زیاد از شما، سبب می‌شود ماندگاری دستگاهتان کاهش پیدا کند. از این رو برخورداری از خدمات تعمیراتی درجه یک برای تعمیر ماشین لباسشویی به غیر از کم شدن هزینه آرامش زیادی را هم برای شما به ارمغان خواهد آورد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال درقم برای جلب اعتماد شما، اقسام خدمات خود را با تضمین ۱ تا ۷ ماهه ارائه کرده و قطعات اصل را به جهت تعمیر به کار می‌برد. گروه با تجربه تعمیر لباسشویی آبسال در قم با طی کردن دوره‌های تخصصی تعمیرات لباسشویی آبسال و بر اساس تجربه خود، عمر ماشین لباسشویی شما را افزایش می‌دهند. نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم زبانزد مردم می‌باشد.

تعمیر لباسشویی آبسال در قم3

پیدا کردن عیب‌های ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم با بهره‌گیری از تجهیزات توسعه یافته و با تکیه بر علم و تجربه خود، در فرصت کم ایرادات دستگاه شما را مشخص کرده و برای تعمیر آن دست به کار می‌شود.

خیلی از ایرادات لباسشویی تنها باید به کمک تعمیرکار ماهر مثلاً تیم تخصصی نمایندگی تعمیر لباسشویی در قم انجام شود، بعضی از ماشین‌های لباسشویی را هر کسی نمی‌تواند تعمیر کند.

اما دقت کنید که همه‌ی ایرادات ماشین احتیاج به تخصص ویژه‌ای ندارد، مثلاً لرزش بیش از حد ماشین را می‌توان با بارگیری درست رفع کنیم. شما می‌توانید برای برطرف شدن تمامی مشکلات لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم مراجعه کنید.

راهنمای تعمیرات مربوط به ماشین لباسشویی

لباسشویی‌ها از هر برندی باشند عملکرد یکسانی دارند. همه‌ی ماشین لباسشویی‌ها ساختار شبیه به هم دارند و به همین جهت دلایل خراب شدنشان درست مثل هم می‌باشد. اگر بتوانیم علت آن را معلوم کنیم مشکل برطرف می‌شود و تعمیر آن راحت خواهد بود که در این زمینه نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم بهترین مورد است.

قبلاً تایمر ماشین‌های لباسشویی خودکار، ترکیب و اجزای آن‌ها مکانیکی بود به گونه‌ای که نیروی محرکه کوچک، محوری را به چرخش در می‌آورد و در آخر اجزای لباسشویی در زمان چرخش توپی تایمر کار‌هایی مانند داغ کردن آب، آب‌گیری و غیره انجام می‌داد.

ولی لباسشویی‌های جدید تایمر الکترونیکی دارند و همه‌ی کار‌های گفته شده به کمک قطعه‌هایی مثل ترانزیستور و تریستور انجام می‌شود. نمایندگی لباسشویی آبسال در قم تمامی تعمیرات مربوط به ماشین لباسشویی را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

تعمیر لباسشویی آبسال در قم

راه حل هنگام خرابی ماشین لباسشویی

زمانی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکل می‌شود، دو راهکار به شما کمک خواهد کرد. راهکار اول این است که ماشین لباسشویی را اگر امکان دارد تعمیر کنید. راهکار دوم این است که ماشین لباسشویی جدید تهیه کنید. معمولاً در شرایطی که تهیه لباسشویی هزینه زیادی دارد و امکان تعمیر هم وجود داشته باشد، مورد اول بهتر است. زمانی که تصمیم گرفتید لباسشویی خود را تعمیر کنید بهتر می‌باشد که بازسازی لباسشویی خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم بسپارید.

تأثیر شرکت خوب در تعمیر ماشین لباسشویی

در فصول گرم که اصولاً البسه‌ها زود کثیف می‌شوند و احتیاج به شستشو دارند. خرابی لباسشویی مسأله بزرگی می‌باشد. شما احتیاج دارید هرچه سریع‌تر ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. که بهترین راه این است که برای رفع مشکل خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم مراجعه کنید.

اجسام خارجی میان سبد و وان دستگاه لباسشویی گیر کرده است

مواقعی پیش می‌آید که اجسام کوچکی مانند جوراب، سنجاق و غیره میان دیگ و آبکش دستگاه لباسشویی گیر می‌کند. هنگام افتادن این اتفاق ماشین لباسشویی نمی‌تواند کار تخلیه را انجام دهد. تخلیه آب دچار توقف می‌شود. در چنین وضعیتی باید کابین جلوی ماشین را باز کنید و‌اشیائی که در آن گیر کرده است را در بیاورید و انسداد را برطرف کنید. اگر نتوانستید مشکل را رفع کنید یا مکان انسداد را یافت کنید بهتر می‌باشد تعمیر را به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم بسپارید.

ماشین لباسشویی کار تخلیه را انجام نمی‌دهد

این ایراد یکی از رایج‌ترین مشکلات در ماشین لباسشویی است. که در این وضعیت قطعاً مشکل از شیلنگ‌ها می‌باشد. در این شرایط باید مشکل را رفع کنید و یا احتمال دارد شیلنگ‌ها به وسیله‌اشیائی مسدود شده باشند در صورتی که موفق نشدید مشکل را رفع کنید باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم مراجعه کنید. که شیلنگ‌ها بررسی شود و انسداد را رفع کنند.

تعمیر لباسشویی آبسال در قم

چرش نداشتن آبکش ماشین لباسشویی

هنگامی که آبکش ماشین لباسشویی نمی‌چرخد می‌تواند علت‌های گوناگونی داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین علت آن تعداد زیاد البسه‌ها است. زمانی که می‌خواهید میزان زیادی از لباس‌ها را شستشو دهید باید حتماً زمان خرید، ماشینی را برگزینید که بتواند حجم زیادی را تحمل کند.

اگر به طور پی در پی داخل ماشین لباسشویی حجم زیادی را قرار دهید موجب خرابی ماشین می‌شود در صورت تعمیر ماشین می‌توانید به نمایندگی لباسشویی آبسال در قم مراجعه کنید چون بهترین انتخاب است. به غیر از موارد گفته شده می‌توانیم بگوییم اگر شما لباس‌های زیادی را داخل ماشین بگذارید جای کافی برای عبور آب و پودر ماشین نیست و البسه‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند.

مشکل نچرخیدن آبکش احتیاج به باز شدن کامل دستگاه دارد و ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم تماس بگیرید تا ماشین شما را تعمیر کنند.

سخن آخر

دوستان عزیز و گرامی ما در این محتوا تمام سعی خود را نمودیم که در ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم که تیم متخصص آن کار‌های مربوط به تعمیرات لباسشویی را ماهرانه انجام می‌دهند و همچنین درمورد پیدا کردن عیب‌های ماشین لباسشویی و راهنمای تعمیرات مربوط به ماشین لباسشویی و غیره توضیحاتی را ارائه دهیم و حتماً به شما توصیه می‌کنیم برای رفع مشکلات لباسشویی خود به نمایندگی لباسشویی آبسال در قم پیگیری کنید. اگر سؤال بیشتری داشتید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ‌امیدواریم از مقاله راضی بوده باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در قم:

تعمیر لباسشویی آبسال در قم| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *