مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند آبسال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آبسال۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی آبسال در شیراز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز

ماشین لباسشویی با برند آبسال یکی از معتبر ترین برند های شناخته شده در ایران است. این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز یکی از معتبر ترین نمایندگی هایی است که پس از فروش محصول می تواند در اختیار خریداران قرار بگیرد. نمایندگی لباسشویی آبسال در شیراز با ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن، ماشین لباسشویی شما را بررسی و اقدام به تعمیر لباسشویی در شیراز می کند. در این مقاله مشکالت رایج لباسشویی ابسال به همراه مزیت استفاده از خدمات نمایندگی ها به طور کامل شرح داده شده است. با ما همراه باشید.

نمایندگی لباسشویی آبسال در شیراز

بررسی مشکلات رایج لباسشویی آبسال

در این قسمت مهم ترین مشکلاتی که مشتریان لباسشویی آبسال با آن رو به رو هستند، بررسی شده است. تمامی این مشکلات توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت قابل حل می باشد.

نشت آب از ماشین لباسشویی

چکه کردن و یا نشت آب از قسمت های مختلف مانند درب ماشین لباسشویی، یکی از مشکلات رایجی است که برخی از مشتریان با نگهداری نامناسب با آن رو به رو هستند. این مشکل می تواند دلایل متعددی داشته باشد. در قسمت زیر تمامی این علت ها نام برده شده است. لازم به ذکر است، برای حل تمامی این المان ها می توانند توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز برای شما شرح داده شوند.

  • استفاده بیش از حد از مواد شوینده دارای کف فراوان
  • شل شدن شیلنگ ها
  • انسداد شیلنگ تخلیه
  • خرابی پمپ های ماشین لباسشویی
  • وجود سوراخ،‌ و یا ترک بر روی دیگ
  • خرابی شیلنگ تغذیه آب

صدای زیاد و آزاردهنده ماشین لباسشویی آبسال

قطعا ماشین لباسشویی کاملا بی صدا نیست؛ اما در برخی موارد ممکن است به دلایل مختلفی صدای آزار دهنده ای از دستگاه شنیده شود. توجه داشته باشید که زمانی که صداهای غیر عادی و آزار دهنده ای را مشاهده کردید، باید سریعا با متخصصین در این زمینه مشورت کنید. چرا که در صورت عدم رفع این علت، ممکن است صدا ها بیشتر شود. غفلت از این مشکل می تواند منجر به از کار افتادن کامل دستگاه شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز از طریق متخصصان خبره در این زمینه، ماشین لباسشویی شما را بررسی کرده و علت آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تشخیص می دهند. در این قسمت مهم ترین دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود شرح داده شده است.

  • اختلال در کوپلینگ موتور ماشین لباسشویی
  • خرابی در پمپ تخلیه
  • خرابی تسمه
  • اختلال در یاتاقان ماشین لباسشویی
  • باز شدن پیچ های ماشین لباسشویی
  • خرابی ناشی از کلاچ
  • تراز نبودن ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز

عدم فعالیت ماشین لباسشویی پس از روشن شدن

بروز این مشکل می تواند علت های متفاوتی داشته باشد. تکنسین های خبره در نمایندگی لباسشویی آبسال در شیراز، برای برطرف کردن مشکل ابتدا موتور را به طور مستقیم به جریان برق متصل می کند. در صورتی که هر گونه اختلالی در موتور وجود داشته باشد، این افراد موتور را تعویض می کنند.

اما زمانی که هیچ گونه خرابی در این قطعه مشاهده نشد، چرخ دنده ها بررسی می شوند و در انتها آب داخل شیر تغذیه  بررسی می شود. علاوه براین در صورت کثیف بودن فیلتر و یا توری شیر برقی، اقدام به تمیز کردن این قطعه می کنند. بدین ترتیب عدم فعالیت ماشین لباسشویی می تواند به دلایل زیر رخ دهد.

  • اختلال در عملکرد چرخ دنده ها
  • ایجاد نقص فنی در موتور های تایمر
  • عدم اجرای صحیح فرایند آبگیری
  • کثیف بودن فیلتر و یا توری شیر برقی
  • عدم وجود آب در شیر تغذیه دستگاه

معنا و مفهوم کد های ارور در لباسشویی آبسال

شرکت آبسال، به دلیل درک بهتر مشکلات به وجود آمده، کد هایی را تعبیه کرده است که علت دقیق بروز مشکلات را شرح می دهند. این کد ها ارور و خطا های دستگاه را در زمینه عملکرد نشان می دهد.  در صورت مشاهده هرگونه ارور در دستگاه آبسال، سریعا استفاده از آن را متوقف کرده و از طریق تماس با نمایندگی لباسشویی آبسال در شیراز نسبت به رفع آن اقدام کنید. در این قسمت برخی از مهم ترین این کد ها و علت آن ها شرح داده شده است.

  • F01: عدم آبگیری و یا نبود آب کافی در لباسشویی را نشان می دهد.
  • F02: نشان دهنده خرابی هیدروستات لباسشویی است.
  • F04: حاکی از خرابی در ناحیه میکروسوئیچ درب دستگاه می باشد.
  • F05: اختلال در عملکرد سنسور NTC که سنسور المنت حرارتی دستگاه می باشد.
  • F06: اختلال در المنت حرارتی لباسشویی را نشان می دهد.
  • F07: اختلال در تخلیه آب از دستگاه علت نمایش این کد است.
  • F08: تداخل در موتور لباسشویی دلیل این خطا می باشد.
  • F09: اختلال در برد الکترونیکی دستگاه باعث نمایش خطای F09 می شود.
  • C03: عدم بالانس و توازن صحیح دستگاه را نشان می دهد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز

مزایای تعمیر لباسشویی با استفاده از نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز

شرکت آبسال برای اجرای خدمات پس از فروش محصولات خود، نمایندگی های مجازی را در این زمینه قرار داده است.  نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز یکی از معتبر ترین نمایندگی ها به شمار می رود. مشتریان در صورت بروز هر مشکل، می تواند سریعا با نمایندگی لباسشویی آبسال تماس حاصل کنند. در این قسمت برخی از مهم ترین مزایای تعمیر ماشین لباسشویی به دست نمایندگی های مجاز بررسی شده است.

تعمیر در محل

حمل و نقل دستگاه بزرگ و سنگینی مانند لباسشویی می تواند مشکل باشد علاوه بر این احتمال بروز مشکلات دیگری هم در هنگام حمل و نقل وجود دارد. به همین علت نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی شما اقدام می کنند.

سرعت بالا

با توجه به اینکه نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز متشکل از افراد متخصص در این حوزه است، تمامی مراحل تشخیص، باز و بسته کردن دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می شود. این افراد می کوشند که کار خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام داده و رضایت شما را در این امر جلب کنند.

هماهنگی زمان تعمیر با مشتریان

یکی از مهم ترین مزایای نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز این است که زمان و مکان تعمیر با مشتری هماهنگ می شود. با این کار مشتریان می توانند با خیالی آسوده اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه کنند. پس از هماهنگی های انجام شده توسط مشتری، تکنسین های متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز در زمان درخواستی شما در محل حضور پیدا می کنند.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی مشکلات رایجی که ممکن است برای لباسشویی آبسال اتفاق بیفتد به طور کامل بررسی شده است. لازم به ذکر است، تمامی بررسی ها و علل به وجود آمدن این مشکلات توسط افراد خبره در نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز صورت می گیرد. تکنسین های شاغل در نمایندگی لباسشویی آبسال در شیراز،  با استفاده از بهترین و مناسب ترین قطعات شرکت آبسال، اقدام به بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی شما می کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز:

تعمیر لباسشویی آبسال در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *