مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند آبسال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آبسال۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی آبسال تبریز
لباسشویی آبسال تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز زندگی بسیاری از لباسشویی‌ها را نجات داده است. امروزه بلاشک در هر خانه‌ای حداقل یک لباسشویی آبسال وجود دارد و از زندگی روزمره‌ی ما پشتیبانی می‌کند.

همه لوازم الکترونیکی‌ها طول عمر مفید معینی دارند و پس از طی کردن دوره‌ای ممکن است خرابی داشته باشند. لباسشویی آبسال نیز مانند دیگر لباسشویی‌ها در معرض انواع خرابی‌ها قرار می‌گیرد. در هنگام بروز چنین نقص‌هایی نباید سریعاً به فکر تعویض لباسشویی خود باشید، بلکه با کمک نمایندگی لباسشویی آبسال در تبریز می‌توانید به تعمیر آن بپردازید. در ادامه مقاله به انواع پرتکرارترین خرابی‌های لباسشویی آبسال می‌پردازیم و علت آن را بیان می‌کنیم.

تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز برای زمانی که لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند

آیا تصمیم به شستشوی لباس گرفته‌اید و متوجه شده‌اید که ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند؟ متأسفانه این مشکل یکی از رایج‌ترین هاست. دلایل ظاهر آن می‌تواند متفاوت باشد. زمانی که برای مشکل عدم تخلیه آب به مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز مراجعه می‌کنید به بررسی انواع قطعات زیر می‌پردازند:

بررسی فیلتر

ابتدایی‌ترین علت گرفتگی تخلیه، کثیفی فیلتر است. بدین حال نیرو‌های نمایندگی لباسشویی آبسال در تبریز به بررسی فیلتر‌ها می‌پردازند. فیلتر در قسمت پایین کیس در سمت جلو قرار دارد. در طی این فرایند ممکن است مقداری آب روی زمین بریزد. اگر فیلتر مسدود شده باشد، تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز به سادگی آن را از‌اشیاء خارجی تمیز می‌کنند و در صورت خرابی با فیلتر جدید تعویض می‌نمایند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز

بررسی لوله

برای دسترسی به آن، نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز پیچ‌هایی که اتصال مجموعه تخلیه را محکم می‌کنند، باز می‌کنند. پس از آن، لوله کشش را بیرون آورده، سخت‌افزار بست را جدا کنند. سپس آب لوله را در ظرفی که از قبل آماده کرده‌اند میریزند.

پس از آن، لازم است بررسی می‌کنند که آیا نازل با هر گونه زباله مسدود شده است یا خیر. برای این کار، آن را به آرامی در نقاط مختلف فشار می‌دهند. اگر احساس انسداد کنند، سریعاً برطرف می‌نمایند.

بررسی پروانه پمپ

اگر همچنان مشکل برطرف نشده باشد، افراد نمایندگی لباسشویی آبسال در تبریز به بررسی گرفتگی پروانه پمپ می‌پردازند. پروانه پمپ درست پشت فیلتر قرار دارد. اگر چیز کوچکی وارد آن شود، می‌تواند باعث اختلال در عملکرد شود. بنابراین نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز ابتدا روتور را می‌چرخاند. اگر بچرخد و هیچ جسم خارجی قابل مشاهده نباشد، همه چیز با آن خوب است. و اگر چیزی اضافی پیدا شود، مثلاً یک سکه یا یک دکمه، آن را بیرون می‌آورند. اگر کمکی نکرد، باید پمپ تخلیه (پمپ) را به صورت تخصصی‌تر در کارگاه نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز بررسی شود.

بررسی پمپ تخلیه

اگر بررسی‌های بالا مشکل برطرف نشود، متخصص‌ها نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز به این نتیجه می‌رسند که خود فیلتر تخلیه شکستگی یا نقص دارد و به بررسی کامل این قطعه می‌پردازند. تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه نیازمند تخصص کامل است از این رو نباید خودسرانه عمل نمایید. نیرو‌های نمایندگی لباسشویی آبسال در تبریز برای تعویض یا تعمیر این قطعه ابتدا پمپ تخلیه را به طور کامل از لباسشویی جدا می‌کنند و با کمک تجهیزات پیشرفته به آزمایش و بررسی آن می‌پردازند.

چرا ماشین لباسشویی آبسال می‌چرخد، اما لباس‌ها هنوز خیس هستند؟

اگر لباس‌های شما در ماشین لباسشویی خشک نمی‌شوند و ماشین در حال چرخش است، مشکلات متعددی می‌تواند باعث این امر شود. بنا بر توصیه‌های مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز برای برطرفی این مشکل موارد زیر را بررسی کنید:

  • حتماً ماشین لباسشویی خود را به چرخه شستشوی صحیح برنامه‌ریزی کنید، چرخه‌های مختلف سرعت‌های متفاوتی دارند!
  • مطمئن شوید که شلنگ تخلیه در پشت واشر مسدود یا پیچ خورده نباشد.
  • بررسی کنید که شلنگ تخلیه در پشت واشر به درستی در مخزن قرار گرفته باشد و بتواند به درستی تخلیه شود.
  • فیلتر زباله پمپ یا تله سکه را بررسی کنید، ممکن است‌اشیاء جریان آب را مسدود کنند.
  • داخل پمپ سامپ و تمام شیلنگ‌های متصل به پمپ سامپ را از نظر وجود زباله یا اقلام کوچک لباس بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که لباس‌ها متعادل هستند، اگر همه لباس‌ها را در یک طرف دیدید، شستشو را متعادل کنید.
  • تسمه لباسشویی را از نظر کشیدگی یا آسیب بررسی کنید.
  • سیستم کوپلینگ موتور درایو مستقیم را بررسی کنید تا مطمئن شوید آسیب قابل مشاهده‌ای وجود ندارد
  • کلید درب یا مجموعه قفل درب ممکن است آسیب دیده یا خم شده باشد و در “اتصال” ایمنی الکتریکی قرار نگیرد.

نمایندگی لباسشویی آبسال در تبریز

توصیه‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز برای بوی بد لباسشویی

اگر لباسشویی شما بوی خیلی بدی می‌دهد، یکی از دلایل اصلی کثیف شدن ماشین لباسشویی است. زیرا آب و زباله بین لاستیک داخل درام جمع می‌شود و قارچ‌ها و باکتری‌ها رشد می‌کنند و روی لباس‌ها تأثیر می‌گذارند. به همین دلیل تمیز کردن ماشین لباسشویی حداقل یک بار در ماه بسیار مهم است. برای تمیزی لباسشویی تنها بیرون لباسشویی آبسال کافی نیست، بلکه از لاستیک‌ها، درام‌ها، جعبه‌هایی که محصولات لباسشویی و فیلتر‌ها تمیز شود. مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز برای برطرف کردن بوی بد لباسشویی آبسال موارد زیر را توصیه می‌کنند:

  1. ابتدا باید فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنید: فیلتر در پایین لباسشویی قرار دارد. حوله‌های قدیمی را روی زمین بگذارید زیرا آب بیرون می‌آید. درپوش را با آب معمولی تمیز کنید و در صورت لزوم از پد تمیز کردن آشپزخانه استفاده کنید. داخل کانال را نیز تمیز کنید و زباله‌های انباشته شده را بردارید. سپس درپوش را در جای خود قرار دهید.
  2. تمیز کردن لاستیک درام: برای این کار طبق گفته‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز نصف فنجان پودر آب شویی سفید و نصف فنجان جوش شیرین را با هم مخلوط می‌کنیم. ابتدا لاستیک درام را با یک پارچه در آب خیس می‌کنیم. حال با مسواک نواحی تشکیل شده را که در آن لکه‌های سیاه ظاهر شده‌اند می‌مالیم. اگر لکه همچنان باقی ماند، مخلوط را بمالید و چند دقیقه قبل از تکرار فرآیند بگذارید بماند.
  3. درام را تمیز کنید: بنا بر توصیه‌ی نمایندگی لباسشویی آبسال در تبریز برای تمیز کردن درام، یک فنجان سرکه سفید را به مخزن مواد شوینده اضافه می‌کنیم. ماشین لباسشویی را خاموش می‌کنیم و یک چرخه شستشوی معمولی با آب داغ قرار می‌دهیم. وقتی چرخه تمام شد، داخل درام را با یک پارچه مرطوب پاک می‌کنیم و در را باز می‌گذاریم تا کاملاً خشک شود.

مهمترین توصیه‌ی متخصصان نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز این است که بعد از هر بار شستشو درب لباسشویی را باز بگذارید. خشک شدن کامل داخل ماشین لباسشویی بهترین راه برای دور نگه داشتن کپک و سایر باکتری‌ها است. اگر با این توصیفات بوی بد لباسشویی برطرف نشود، باید از نیرو‌های متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز درخواست کمک نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز:

تعمیر لباسشویی آبسال در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *