مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

چرا ماشین لباسشویی آبسال می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی آبسال بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی آبسال به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی آبسال بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی آبسال اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند آبسال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی آبسال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آبسال ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در اهواز
تعمیرات لباسشویی آبسال در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز یکی از مراکز برتر برای ترمیم انواع خرابی های لباسشویی شماست. ماشین لباسشویی آبسال یک لوازم خانگی ضروری است. این که چقدر زندگی شما را تسهیل می کند، تنها پس از غش کردن او و شما مجبور به شستن کوه های لباس های شسته شده با دستان خود مشخص می شود.

بسیاری از مردم در هنگام مواجه شدن با نقص های لباسشویی وحشت زده می شود. نگران نباشید، مرکز نمایندگی لباسشویی آبسال در اهواز برای تعمیر لباسشویی در اهواز، بهترین خدمات را عرضه می نماید.

در ادامه ی این مقاله می خواهیم به جزئیات بیشتری را در مورد علل خرابی دستگاه و نحوه تشخیص عیب صحبت کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

تشخیص انواع خرابی در ماشین لباسشویی آبسال

اکثر ماشین های لباسشویی آبسال دارای یک سیستم خود عیب یابی داخلی هستند که در صورت بروز نقص، بلافاصله با توقف کار و نمایش پیام کد خطا متوجه آن می شود. متأسفانه، دانستن تمام نشانگرهای خطای عددی الفبایی استفاده شده غیرممکن است، زیرا کدگذاری برای هر نوع لباسشویی آبسال متفاوت است.

به عنوان یک قاعده، لیست اصلی خرابی ها در دفترچه راهنمای کاربر نشان داده شده است و در صورت بروز مشکل، هر مالک بدون نیاز به نیروهای نمایندگی لباسشویی آبسال در اهواز به راحتی می تواند تشخیص دهد که کدام یک از عناصر دستگاه خراب شده است.

در برخی از لباسشویی های آبسال چنین کدگذاری برای نشان دادن نوع خطا لباسشویی موجود نیست. بنابراین بنا بر توصیه های نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز، می توانید با رعایت نکات ساده زیر منبع مشکلات را در آنها شناسایی کنید:

  • اگر لباسشویی روشن است، اما هیچ حالت شستشو شروع نشده است، ممکن است علت چنین پدیده ناخوشایندی نقص در سوکت، شکستن سیم برق، شکستن کلید برق، نقص در قفل درب باشد. برای رفع این مشکل باید، با مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز مشکلات درب را برطرف نمایید.

  • اگر لباسشویی پس از شروع به کار صدای معمولی موتور را نمی شنوید، دلیل آن عدم وجود سیگنال از واحد کنترل است. این معمولاً زمانی اتفاق می افتد که برس های موتور شکسته یا فرسوده شوند یا سیم پیچی شکسته شود. همچنین، مشکل مشابهی با نقص موتور داخلی رخ می دهد. برای برطرف نمودن این نقص ها باید اطلاعات کافی از لباسشویی آبسال داشته باشید؛ در غیر این حال از نیروهای نمایندگی لباسشویی آبسال در اهواز کمک بگیرید.

  • اگر موتور زمزمه می کند اما درام نمی چرخد، پس درام گیر کرده است. از طرفی این احتمال نیز وجود دارد که یاتاقان های رانش شکسته باشند.

  • عدم وجود معکوس نشان دهنده خرابی ماژول کنترل است.

  • اگر مایع خیلی آهسته وارد درام شود، ممکن است فیلتر مسدود شده است. در صورت عدم ورود آب به درام، باید به دریچه نگاه کنید: به احتمال زیاد، شکسته است. اگر برعکس، آب در حجم بیش از حد ریخته شود، این نشان دهنده خرابی سنسور سطح است. هنگامی که مایع نشت می کند، در اکثر موارد، شیلنگ های تخلیه خراب می شوند.

  • با لرزش شدید هنگام شستشو، فنرها یا کمک فنرها اغلب شکسته می شوند. معمولاً خرابی یاتاقان پشتیبانی منجر به این خطا می شود.

اگر نمی توانید علت خرابی دستگاه را تعیین کنید، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز استفاده کنید. نیروهای مرکز نمایندگی لباسشویی آبسال در اهواز با مشخصات ماشین آلات همه سازندگان و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص آشنا هستند.

نمایندگی لباسشویی آبسال در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز برای روشن نشدن لباسشویی آبسال

بیشترین مراجعه کنندگان به مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز برای روشن نشدن لباسشویی است. اگر دستگاه روشن نشود، این خود را به نقص های مختلف مربوط می شود: ممکن است دستگاه اصلاً به دستورات کاربر واکنش نشان ندهد، یا ممکن است سنسورهای نور را روشن کند، اما حالت شستشو را شروع نکند.

قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز راه های زیر را برای روشن شدن لباسشویی امتحان نمایید:

  • شایع ترین علت این مشکل قطع برق است. فوراً باید مطمئن شوید که پریز کار می کند. انجام این کار دشوار نیست: فقط باید دستگاهی را وصل کنید که به خوبی کار می کند.

  • پس از آن، باید دوشاخه را به دقت بررسی کنید. ممکن است در ناحیه اتصال آن به کابل شکسته شود یا آسیب دیگری وجود داشته باشد. همچنین اتفاق می افتد که دوشاخه به سادگی به کانکتور متصل نیست.

  • اگر تمام این دستکاری ها را انجام دادید، اما منبع نقص را پیدا نکردید، می توانید به تشخیص های بیشتر ادامه دهید. گاهی اوقات معلوم می شود که ماشین لباسشویی به خوبی کار می کند، اما مکانیسم روشن کردن آن نادرست بود. اکثر محصولات مدرن آبسال دارای عملکرد محافظت از کودک هستند که هدف آن جلوگیری از فعال شدن تصادفی فناوری است. اگر این برنامه فعال باشد، بقیه دکمه ها به سادگی به دستورات کاربر پاسخ نمی دهند. اغلب، برای غیرفعال کردن حفاظت، باید ترکیبی از چندین دکمه را شماره گیری کنید و سپس نشانگر حالت روی صفحه نمایش روشن می شود.

  • اگر قفل درب دریچه قفل نباشد، بسیاری از دستگاه ها روشن نمی شوند. به عنوان یک قاعده، نشانگرها چشمک می زنند، اما شستشو شروع نمی شود. دلایل آن می تواند گیر کردن لباس زیر زیر قفل یا نقص فنی” تغییر شکل قلاب پیچ” باشد. حل این مشکل با کمک نمایندگی لباسشویی آبسال در اهواز سریعتر امکان پذیر است.

اگر که ماشین لباسشویی بدون دلیل روشن روشن نشود، به احتمال زیاد واحد کنترل از کار افتاده است. برای تعمیر این نقص لباسشویی می توانید به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز مراجعه کنید.

تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

چرا در لباسشویی آبسال باز نمی شود؟

گاهی اوقات زمانی پیش می آید که ماشین شستشو و چرخش را تمام کرده، اما قفل در باز نشده است. فقط یک نیروی ماهر از نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز می تواند به شما کمک کند.

این نقص ممکن است به دو دلیل رخ دهد:

  • دستگاه آب را به طور کامل تخلیه نمیکند یا سوئیچ فشار “فکر می کند” مایع هنوز در درام است و در را باز نمی کند. برای رفع این خطا باید به کل درب ماشین لباسشویی را باز کرده و میکروسوئیچ آن را تعویض نمایید.
  • احتمالا فروپاشی UBL وجود دارد.

مراکز تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

درخواست نیرو  تعمیرات لباسشویی آبسال در اهواز برای لرزش و سر و صدای قوی لباسشویی

برخی از مردم زمان شنیدن سروصدای زیاد لباسشویی از مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز درخواست نیرو نمایند. بنا بر تجربه ی نیروهای نمایندگی لباسشویی آبسال در اهواز منبع افزایش صدا می تواند ارتعاش باشد که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. این اتفاق می افتد که به نظر می رسد ماشین در توالت تکان می خورد. در این مورد، مطمئن شوید که تمام پیچ های حمل و نقل جدا شده اند.

هنگام قرار دادن دستگاه، باید کاملاً تراز باشد، اگرچه توصیه می شود از پدهای سیلیکونی در زیر پاها استفاده کنید. درصورتیکه با لرزش دوباره ی لباسشویی مواجه شوید، نیاد خودسرانه لباسشویی را تعمیر نمایید زیرا مشکل می تواند از موتور لباسشویی باشد. در نتیجه تعمیر موتور به دست افراد ناشی منجر به خرابی بیشتر می شود.

مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز:

تعمیر لباسشویی آبسال در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *