مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند آبسال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی آبسال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی آبسال

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در اصفهان
تعمیرات لباسشویی آبسال در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

می توان گفت که لباسشویی ها همواره یکی از مهم ترین لوازم خانگی مورد نیاز برای بشر هستند. با لباسشویی ها می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی تمامی لباس ها را به راحتی شست و خشک کرد. امروزه لباسشویی ها در برند های مختلفی تولید می شوند. یکی از بهترین برند های لباسشویی، برند آبسال است. حتی این برند لباسشویی محبوب نیز گاهی ممکن دچار خرابی شود. در واقع تمامی لوازم های خانگی، طول عمر مصرفی دارند.

از این رو پس از مدتی با خراب شدن قطعات آن ها قطعاً مواجه می شوید. در این صورت می توانید برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی از نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان کمک بخواهید در این نمایندگی لباسشویی آبسال در اصفهان، قطعاً لباسشویی به سرعت عیب یابی می شود. حال با توجه به این موضوعات در ادامه به بررسی عیب یابی و تعمیر لباسشویی در اصفهان می پردازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

 4 مرحله برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

همواره می توان گفت که برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی باید 4 مرحله را به دقت انجام دهید. با دانستن این مراحل و حفظ کردن ترتیب آن ها، به سرعت لباسشویی شما عیب یابی می شود. در واقع این روش عیب یابی کردن، یکی از مشهور ترین روش های عیب یابی در میان افراد متخصص است. در صورتی که با طی کردن این مراحل نتوانستید ماشین لباسشویی را عیب یابی کنید، حتماً به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان مراجعه کنید. در نمایندگی لباسشویی آبسال در اصفهان به سرعت لباسشویی شما عیب یابی و تعمیر می شود. حال در ادامه همراه ما باشید تا این 4 مرحله را برای شما عزیزان شرح دهیم.

  • مشاهده عملکرد کلی لباسشویی

دقت داشته باشید که درمرحله اول ابتدا باید عملکرد لباسشویی را به صورت کلی مورد مشاهده قرار دهید. برای این کار کافی است تا لباسشویی را روشن کرده و نحوه کارکرد آن را بررسی کنید. در واقع با مشاهده عملکرد لباسشویی، می توانید از عملکرد عادی و یا غیر طبیعی آن مطلع شوید.

  • برسی نحوه کارکرد قطعات لباسشویی

پس از مشاهده عملکرد کلی لباسشویی، نوبت که بررسی نحوه عملکرد قطعات لباسشویی می رسد. در این مرحله باید در واقع عملکرد موتور را در ابتدا مورد بررسی قرار دهید. سپس نحوه عملکرد برد الکترونیکی و پمپ تخلیه  را نیز باید بررسی کنید. پس از این موارد نوبت به بررسی صدای بلبرینگ ها  و همچنین میزان لرزش یا عدم لرزش در دور خشک کن لباسشویی می رسد.

همچنین لازم است تا در این مرحله نحوه عملکرد و زمان بندی المنت و میزان آب ورودی را نیز چک کنید. اگر نمی توانید این کار را به درستی انجام دهید، می توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان کمک بگیرید. در نمایندگی لباسشویی آبسال در اصفهان این کار توسط افراد بسیار متخصص انجام می‌شود.

  • مونتاژ لباسشویی

در این مرحله باید تمامی قطعاتی که خراب هستند را تعویض و یا تعمیر کنید. برای تعمیر قطعات می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان مراجعه کنید. همچنین برای تعویض قطعات نیز می توانید به نمایندگی لباسشویی آبسال در اصفهان مراجعه کرده و قطعات جدید را جایگزین کنید.

  • بستن کامل لباسشویی و تست آن

پس از تعویض و یا تعمیر قطعات، نوبت به بستن ماشین لباسشویی می‌رسد. در این مرحله باید لباسشویی را بسته و شروع به تست آن کنید. ابتدا لباسشویی را روشن کنید. در صورتی که لباسشویی شروع به کارکرد عاد خود کرد، در واقع مشکل لباسشویی حل شده است. در صورتی که لبسشویی هنوز هم مشکلی داشت، حتماً به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان مراجعه کنید.

نکته: دقت داشته باشید که کدام از مراحل گفته شده، دارای نکاتی بسیار زیادی است. از این رو باید این مراحل به درستی انجام شوند تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

نمایندگی لباسشویی آبسال در اصفهان

علت صدای بسیار زیاد لباسشویی و تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

گاهی ممکن است که لباسشویی در حین کار کردن، صداهای بسیار زیادی از خود ایجاد کند. حتی ممکن است که پس از ایجاد این صدا ها به یک باره خاموش شود. فکر می کنید که علت سرو صدای بیش از اندازه لباسشویی چیست؟ در واقع در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که علت سرو صدای زیاد لباسشویی می تواند دلایل متعددی داشته باشد. از این رو در این قسمت تصمیم گرفتیم که به بررسی علت این صداها در لباسشویی بپردازیم. از این رو در ادامه همراه ما باشید.

  • گیر کردن اجسام

گاهی ممکن است که گیر کردن اشیائ فلزی موجب این صداها شود. گاهی نیز لباس هایی که دکمه فلزی دارند، با برخورد به شیشه و بدنه داخلی لباسشویی این صدا ها را ایجاد می‌کنند. از این رو در ابتدا برای یافتن منبع این صداها، باید چک کنید که مشکل از لباس ها نباشد.

  • بررسی زمان بروز ایجاد صدا در ماشین لباسشویی

می توان گفت که برای پیدا کردن صدای ناهنجار لباسشویی در واقع باید زمان بروز صدا را نیز مورد بررسی قرار دهید. این موضوع می‌تواند روند عیب یابی ماشین لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان را راحت تر کند. دقت داشته باشید که به برسی این موضوع می‌توانید به راحتی تشخیص دهید که علت این صداها از قسمت بلبرینگ و یا پمپ تخلیه ماشین لباسشویی است.

  • خرابی در قسمت پمپ تخلیه

در صورتی که پمپ تخلیه خراب باشد، در واقع شما صدا را با فاصله می‌شنوید. برای مثال، ممکن است ابتدا در شروع کار لباسشویی و یا در اواسط شستشو این صدا ها را بشونید. در صورت خرابی پمپ تخلیه می‌توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان مراجعه کنید. در نمایندگی لباسشویی آبسال در اصفهان این مشکل به سرعت رفع می شود.

  • خرابی در قسمت بلبرینگ ماشین لباسشویی

گاهی نیز ممکن است خرابی در قسمت بلبینگ ها موجب ایجاد صداهای ناهنجار شود. در این صورت می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان مراجعه کنید. در واقع در نمایندگی لباسشویی آبسال در اصفهان این مشکل به سرعت رفع می شود.

تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی عیب یابی و تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان پرداخیتم. می توان گفت که تعمیر لباسشویی آبسال کار بسیار دشواری است. از این رو حتماً در صورت خرابی این ماشین لباسشویی از افراد متخصص در این زمینه کمک بخواهید. در این مقاله 4 مرحله عیب یابی لباسشویی نیز برای شما عزیزان شرح داده شد. امیدواریم که این مقاله را تا به انتها مطالعه کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان:

تعمیر لباسشویی آبسال در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *