مراحل ثبت درخواست تعمیر جاروبرقی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی کورنیدو | تعمیر، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس جاروبرقی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف جاروبرقی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات جاروبرقی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات جاروبرقی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در زنجان
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی در زنجان

 دلایل عمده مشتریان جهت تعمیرات جاروبرقی :

مشکلات معمولی که ممکن است برای جاروبرقی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • مکش کم جاروبرقی
  • عدم چرخش برس جاروبرقی
  • کمبود قدرت جاروبرقی
  • خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی
  • سروصدای بالای جاروبرقی

مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای جاروبرقی شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت جاروبرقی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی جاروبرقی شما اعزام شود.

تعمیر جاروبرقی در زنجان

یکی از وسایل برقی کاربردی و ضروری در هر خانه‌ای جاروبرقی است. این دستگاه نظافت خانه را بسیار سریع و ساده کرده و بدون آن شرایط بسیار دشوار خواهد شد. کار زیادی که ما از جاروبرقی‌ها می‌کشیم باعث شده است این دستگاه مستعد خرابی و آسیب باشد. یک ایراد کوچک در قطعات سازنده جاروبرقی باعث می‌شود کار کل دستگاه با مشکل مواجه گردد. در چنین شرایطی به یک فرد متخصص برای عیب‌یابی و تعمیر جاروبرقی نیاز خواهید داشت.

در بسیاری از موارد مشکلات ایجاد شده در جاروبرقی‌ها چیز خاصی نیستند. حتی شاید خودتان بتوانید با کمی کار کردن روی دستگاه مشکل را برطرف نمایید. اما بعضی اوقات شرایط خوب پیش نمی‌رود و حتماً نیاز به بررسی‌های تخصصی‌تری وجود دارد. ما در ادامه بعضی از مشکلات جاروبرقی‌ها و راه حل آن‌ها را توضیح داده‌ایم. اما در موارد پیچیده‌تر توصیه می‌شود از نمایندگی‌ها کمک بگیرید. اگر در شهر زنجان زندگی می‌کنید بهترین گزینه برای شما تماس با مراکز مجاز تعمیر جاروبرقی در زنجان است.

تعمیر جاروبرقی در زنجان

اگر جاروبرقی قدرت مکش خود را از دست داده است

در کل کم شدن مکش جاروبرقی و کاهش توانایی آن در تمیز کردن محیط به چند مورد مرتبط است. با بررسی تک‌تک این گزینه‌ها می‌توانید مشکل را حل کنید. اگر حس کردید خودتان برای انجام این کار به قدر کافی مهارت ندارید حتماً از نمایندگی‌های تعمیر جاروبرقی در زنجان کمک بخواهید. برای حل مشکل مکش جارو اول فیلتر هوای آن را چک می‌کنیم. این فیلتر را خوب تمیز کنید و اگر آسیب دیده بود تعویض نمایید. در مورد فیلتر اگزوز نیز همین کار را تکرار کنید.

کم شدن مکش جاروبرقی گاهی تنها به خاطر گیر کردن چیزی در لوله آن است. تمامی لوله و شلنگ جارو را خوب بررسی کنید. با چراغ قوه داخل شلنگ را نگاه کرده و اگر چیزی مسیر آن را بسته بود خارج نمایید. اگر مشکل شما بازهم ادامه داشت چرخنده دمنده را بررسی کنید. شاید چیزی مسیر آن را بسته باشد. بهتر است کیسه جاروبرقی نیز چک شود. گاهی پر شدن کیسه قدرت مکش را کم می‌کند. در نهایت اگر با تمام این کارها مشکل شما حل نشد با مراکز تعمیر جاروبرقی در زنجان تماس بگیرید.

حل مشکل عدم چرخش برس به کمک متخصصین تعمیر جاروبرقی در زنجان

 در اغلب موارد نچرخیدن برس جاروبرقی شما مربوط به خراب شدن کمربندهای دستگاه است. در چنین شرایطی باید کمربند درایو را بررسی کنید. همچنین کمربندی که گیر کرده است را چک کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. در صورتی که هریک از این دو خراب بودند می‌توانید با تعویض آن مشکل را برطرف کنید.

در صورتی که کمربندها سالم بودند به سراغ بررسی رول قلم‌مو خواهیم رفت. لازم است به خوبی رول برس را تمیز نموده و در صورتی خرابی آن را عوض کنید. اگر بازهم مشکل حل نشد از تنظیم بودن درست یاتاقان و مونتاژ رولبرینگ مطمئن شوید. در صورت وجود هرگونه ترک یا شکستگی لازم است قطعه مربوطه عوض شود. اگر نیاز بود برای بررسی‌های بیشتر یا تعویض قطعات با مراکز تعمیر جاروبرقی در زنجان تماس بگیرید.

تعمیرات جاروبرقی در زنجان

دلیل از کار افتادن موتور جاروبرقی

اگر جاروی شما روشن نمی‌شود قبل از هر کار از وصل بودن برق آن مطمئن شوید. فیوز خانه را چک کرده و جارو را با پریز دیگری امتحان کنید. همچنین سالم بودن سوئیچ جارو را با یک اهم متر بررسی نمایید. اگر ایراد در برق ساختمان بود حتماً از برق‌کار کمک بخواهید. در صورت درست بودن جریان برق و سوئیچ، ایراد می‌تواند مرتبط با صفحه کنترل الکتریکی جاروبرقی باشد. برای بررسی این قطعه حتماً از کارشناسان در مراکز تعمیر جاروبرقی در زنجان کمک بخواهید.

برخی اوقات چراغ برق روشن شده است اما موتور شروع به کار نمی‌کند. در چنین شرایطی فیوز حرارتی را چک کنید. شاید این فیوز منفجر شده و به دنبال آن قطعی در منبع تغذیه به وجود آمده است. در نهایت نیز به سراغ خود موتور جارو خواهیم رفت. در اغلب مواقع زیاد از دستگاه کار کشیده شده و به دلیل گرمای زیاد موتور، به آن آسیب رسیده است. اگر نیاز به تعویض موتور بود حتماً قطعه جدید را از نمایندگی‌های مجاز تعمیر جاروبرقی در زنجان تهیه نمایید.

بررسی علت صدای زیاد دستگاه توسط کارشناسان تعمیر جاروبرقی در زنجان

اگر جاروبرقی شما در حین کار صدای زیاد و غیرعادی دارد باید بدانید به احتمال زیاد مشکل آن مربوط به موتور درایو است. زمانی که خاک به موتور وارد شود مسیر آن بسته شده و شما صداهای زیادی را می‌شنوید. علت دیگر این اتفاق شکستن یاتاقان غلتکی در دستگاه است. برای حل این مشکل لازم است تمامی غلتک برس عوض شود. گاهی نیز محل وصل شدن قلم‌مو به بدنه جاروبرقی آسیب می‌بیند. در صورت نیاز با نمایندگی‌های تعمیر جاروبرقی در زنجان در تماس باشید.

اگر جاروبرقی خودبه‌خود خاموش می‌شود

مشغول جارو زدن خانه هستید و در حین کار ناگهان دستگاه خودش خاموش می‌شود. اگر این اتفاق چند بار تکرار شد حتماً موضوع را پیگیری کنید. می‌توانید از کارشناسان تعمیر جاروبرقی در زنجان کمک بخواهید. البته قبل از هر کار تعمیراتی مطمئن شوید زیاد از دستگاه کار نکشیده‌اید و به اصطلاح داغ نکرده باشد. در چنین شرایطی سنسور اندازه‌گیری دما دستگاه را خاموش می‌کند تا جلوی خسارات بیشتر را بگیرد. این فناوری جدید در جاروها بسیار کاربردی است و مانع از سوختن موتور می‌شود. در صورتی که علت خاموش شدن جاروبرقی داغی دستگاه نیست برای بررسی موارد دیگر با مراکز تعمیر جاروبرقی در زنجان در تماس باشید.

تعمیر جاروبرقی زنجان

احساس بوی سوختگی از جاروبرقی

اگر متوجه شدید بویی شبیه به سوختگی از جاروی شما احساس می‌شود چند مورد را چک کنید. اول از همه دستگاه را خاموش کرده و از پر نبودن کیسه آن مطمئن شوید. سپس تسمه‌ها را چک کنید تا دچار آسیب و پارگی نشده باشند. بعد از آن به سراغ موتور جاروبرقی می‌رویم. ایراد در موتور را باید حتماً به کارشناسان تعمیر جاروبرقی در زنجان بسپارید.

سوختن موتور جاروبرقی

یکی از بدترین اتفاقاتی که می‌تواند برای جاروی شما بیفتد سوختن موتور آن است. این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اول اینکه بیش از حد از جارو کار کشیده‌اید. در نتیجه موتور داغ شده و سوخته است. شاید ضربه فیزیکی محکمی به بدنه جاروبرقی وارد شده و به موتور آسیب زده باشد. همچنین فرسوده شدن موتور و تمام شدن طول عمر آن یا تجمع زیاد خاک در موتور باعث سوختن آن شده است.

دقت داشته باشید به طور مرتب تمام فیلترهای جاروبرقی را تمیز کنید. مسدود شدن این فیلترها روی موتور فشار وارد کرده و باعث سوختن آن خواهد شد. برای تعویض موتور با نمایندگی‌های تعمیر جاروبرقی در زنجان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش تعمیر جاروبرقی در زنجان

تعمیر جاروبرقی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *