مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون در زنجان

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی کورنیدو | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.
گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس تلویزیون و ال ای دی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.
آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون و ال ای دی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون و ال ای دی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی جهت تعمیر و سرویس:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات تلویزیون و ال ای دی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در زنجان
نمایندگی تعمیر تلویزیون در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر تلویزیون و ال ای دی :

مشکلات معمولی که ممکن است برای تلویزیون و ال ای دی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:مشکلات معمولی که ممکن است برای  تلویزیون و ال ای دی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

    • سیاه شدن قسمتی از تصویر
    • نداشتن صدا یا تصویر
    • خاموش و روشن شدن ناگهانی
    • چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
    • روشن نشدن تلویزیون
    • کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
    • قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
    • شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

تعمیر تلویزیون در زنجان

تلویزیون‌ها را این روزها همه‌جا می‌بینید. از خانه گرفته تا ادارات، مطب پزشکان، فروشگاه‌ها و … برندهای زیادی در تولید تلویزیون‌ها دست دارند که هریک طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده‌اند. اما با وجود تمامی تلاش تولیدکنندگان در ارائه بهترین خدمات، بازهم در هر تلویزیونی امکان خرابی قطعات وجود دارد. در واقع در تمام دستگاه‌های الکتریکی باید انتظار چنین اتفاقاتی را داشته باشید، حتی در بهترین برندها.

مشکلات تلویزیون‌ها بسیار متنوع هستند. با توجه به پیچیده بودن ساختار تلویزیون‌های هوشمند جدید حتماً لازم است تعمیر آن‌ها را به افراد متخصص بسپارید. کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. در شهر زنجان نیز مانند تمام شهرهای دیگر بهترین گزینه برای شما نمایندگی‌ها هستند. هر زمان برای تعمیر تلویزیون در زنجان نیاز به کمک داشتید با مراکز تعمیراتی معتبر تماس بگیرید.

 

تعمیر تلویزیون در زنجان

نشان ندادن تصویر در تلویزیون LED

عدم نمایش تصویر در تلویزیون به احتمال زیاد با خراب شدن پاور این دستگاه در ارتباط است. برای کارکرد درست تلویزیون لازم است پاور آن در شرایط خوبی قرار داشته باشد. یعنی جریان برق به شکل مناسبی به پاور رسیده و سپس از آن به بخش‌های دیگر در تلویزیون فرستاده شود. اگر این اتفاق نمی‌افتد باید علت را پیدا کنید. گاهی افت فشار برق مشکل‌ساز شده و برخی مواقع خازن‌های برد پاور آسیب دیده‌اند. برای تعویض خازن‌ها از متخصصین تعمیر تلویزیون در زنجان کمک بخواهید.

برای بررسی مشکل لازم است یک فرد ماهر تمامی خازن‌های مربوط به پاور روی برد الکتریکی را چک کند. اگر خازن‌ها کج شده باشند باید آن‌ها را عوض کرد. در برخی موارد نیز بر اثر گرمای زیاد داخل دستگاه در برخی نقاط نشتی خواهیم داشت. برای تعویض خازن و رفع نشتی‌ها باید لحیم‌کاری انجام شود. اگر در این کار تخصص و مهارت ندارید با نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در زنجان تماس بگیرید.

بررسی خطوط افقی صفحه نمایش به کمک متخصصین تعمیر تلویزیون در زنجان

گاهی با روشن کردن تلویزیون تعدادی خطوط افقی روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. این خطوط اغلب مرتبط با کابل دستگاه دیجیتال شما یا هر گیرنده دیگری که استفاده می‌کنید خواهند بود. در بیشتر موارد چنین مشکلی را در تلویزیون‌های قدیمی نخواهید داشت. این ایراد در دستگاه‌های جدید دیده می‌شود و علت آن سیگنال‌های قوی‌تری است که تلویزیون‌های هوشمند جدید نیاز دارند.

برای حل مشکل نمایش خطوط افقی اغلب پیشنهاد می‌شود از یک تی وی باکس قوی کمک بگیرید. برای این کار باید از کارشناسان تعمیر تلویزیون در زنجان مشورت بخواهید. آن‌ها بر اساس نوع سیگنال دریافتی در تلویزیون شما، یک ستاباکس مناسب را برای آن انتخاب خواهند کرد.

تعمیر تلویزیون زنجان

 

قطع شدن صدا در تلویزیون‌های LED

اگر وقت کافی و کمی مهارت داشته باشید به احتمال زیاد خودتان از پس این مشکل برمی‌آیید. یکی از مواردی که باعث قطعی صدای دستگاه می‌شود کار کشیدن زیاد از آن است. کافی است تلویزیون را خاموش کرده و دکمه پاور آن را چیزی حدود ده ثانیه نگه دارید. حالا ببینید مشکل رفع شده است یا نه. اگر مشکل ادامه داشت برای بررسی قطعات داخلی و بلندگوها با متخصصین تعمیر تلویزیون در زنجان در تماس باشید.

اگر بلندگوی دیگر در خانه دارید آن را به تلویزیون وصل کنید. در صورتی که صدا پخش می‌شد یعنی بلندگوهای تلویزیون خراب شده‌اند. حالا این ایراد می‌تواند مربوط به خود بلندگوها باشد یا قطعی در اتصالات آن‌ها. اما اگر با بلندگوی دیگری نیز صدا پخش نمی‌شد یعنی یکی از قطعات داخلی دستگاه آسیب دیده است. برای بررسی برد و قطعات داخلی در تلویزیون‌های هوشمند حتماً از نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در زنجان کمک بخواهید.

عدم نمایش فرمت HDR در تلویزیون‌های هوشمند

گاهی می‌خواهید فایلی در فرمت HDR را در تلویزیون خود ببینید اما دستگاه این فرمت را نشان نمی‌دهد. برای رفع این مشکل اول به سراغ دفترچه راهنما تلویزیون بروید. مطمئن شوید تلویزیونی که خریده‌اید قابلیت پخش فرمت مورد نظرتان را دارد. اگر این فرمت قابل پخش نبود یعنی تلویزیون خراب نبوده و تنها این ویژگی را ندارد.

اگر در فرمت‌های تلویزیون خود HDR را دیدید لازم است در تنظیمات، پهنای باند را چک کنید. با قرار گرفتن مقدار پهنای بند روی مقادیر کم، تلویزیون فرمت مورد نظر شما را پخش نخواهد کرد. در صورتی که نتوانستید با تغییر تنظیمات مشکل را حل کنید از کارشناسان تعمیر تلویزیون در زنجان کمک بگیرید.

بررسی عدم اتصال به شبکه وای فای به کمک متخصصین تعمیر تلویزیون در زنجان

اگر نمی‌توانید تلویزیون خود را به شبکه وای فای خانه متصل نمایید لازم است دو مورد را بررسی کنید. یکی خود تلویزیون و دیگر روتر وای فای. می‌توانید اتصال تلویزیون به یک موبایل را امتحان کنید. اگر این اتصال بدون مشکل و دردسر انجام شد یعنی تلویزیون ایرادی ندارد. باید در روتر به دنبال علت مشکل باشید. گاهی با ریست کردن روتر مشکل برطرف می‌شود.

اما اگر تلویزیون شما به هیچ دستگاه دیگری نیز وصل نمی‌شود یعنی ایرادی در آن وجود دارد. برای بررسی علت باید به احتمال زیاد برد الکتریکی را بررسی کرد. با توجه به حساسیت بالای این قطعه پیشنهاد می‌شود حتماً از مراکز تعمیر تلویزیون در زنجان کمک بگیرید.

تعمیرات تلویزیون در زنجان

 

تاریک بودن صفحه نمایش در تلویزیون

اگر حس می‌کنید نور صفحه نمایش شما کم است و صفحه تاریک دیده می‌شود می‌توانید با کمی تغییر در تنظیمات مشکل را رفع کنید. اول به بخش مربوطه در تنظیمات رفته و BACKLIGHT را زیاد کنید. اگر گزینه‌ای به نام BRIGHTNESS را در تنظیمات تلویزیون دیدید بهتر است آن را تغییر ندهید. این گزینه با پردازش تصاویر ارتباط داشته و ربطی به مشکل شما ندارد. در صورتی که نتوانستید تنظیمات را پیدا کرده یا با تغییر آن مشکل حل نشد با مراکز تعمیر تلویزیون در زنجان در ارتباط باشید.

پرش تصاویر در تلویزیون‌های هوشمند

یکی از مشکلات متداولی که کاربران از آن شکایت دارند پرش تصاویر است. برای رفع این ایراد می‌توانید به بخش Motion Interpolation رفته و آن را غیرفعال نمایید. این گزینه به مرتبط با نرخ فریم محتوا می‌باشد. اگر دیدید این کار تأثیر نداشته و حتی شرایط را بدتر کرد آن را به حالت اول برگردانید.

در بسیاری از موارد پرش تصویر به تلویزیون ربطی نداشته و برای منبع پخش شماست. اما اگر با تغییر این منبع بازهم مشکل ادامه داشت برای بررسی‌های تخصصی‌تر با نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش تعمیر تلویزیون در زنجان

تعمیر تلویزیون در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *