مراحل ثبت درخواست تعمیرات مایکروفر یوگین

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر یوگین | تعمیر،نصب و سرویس

برند یوگین (UGINE) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات مایکروفر یوگین (UGINE)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای یوگین باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات مایکروفر یوگین برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر یوگین جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر یوگین

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

 ۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر یوگین :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر یوگین از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی مایکروفر یوجین

 

هر چند تا همین امروز هم رایج ترین روش پخت و پز، پخت غذا روی گاز و شعله آتش است، اما بسیاری از افراد برای پخت و پز یا دست کم برای گرم کردن غذا، از روش ساده تری یعنی استفاده از مایکروفر، کمک می‌گیرند. برای این کار، کافیست با استفاده از پنل دکمه های مایکروفر، برنامه مناسب را انتخاب کنید و بقیه کار را به دستگاه مایکروفر خود بسپارید. یکی از برندهای تولید کننده مایکروفر، برند یوجین است. برای تعمیر مایکروفر یوجین، کافیست با نمایندگی مایکروفر یوجین تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، کار تعمیر این دستگاهها را با بهترین کیفیت و با استفاده از قطعات فابریک یدک انجام می‌دهد.

 

ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی مایکروفر یوجین

 

اگر با تعمیرکار مجاز نمایندگی مایکروفر یوجین تماس گرفته باشید به زودی دستگاه شما مانند روز اول خواهد شد. اما برای تعمیر فوری دستگاه، بهتر است ایراد مایکروفر خود را به درستی برای او توضیح دهید تا به هنگام مراجعه برای تعمیر مایکروفر یوجین، قطعه مورد نیاز برای تعمیر دستگاه را به همراه داشته باشد. ایراداتی مانند: گرم نشدن غذا در مایکروفر به دلیل خرابی مگنترون، روشن نشدن مایکروفر به دلیل ایراد در سیستم برق یا برد الکترونیکی، جرقه زدن مایکروفر به دلیل وجود اشیای فلزی در دستگاه، وجود بوی سوختگی در داخل مایکروفر سوجین که می تواند مربوط به سوختن قطعاتی مانند ترانس باشد، خاموش شدن دستگاه در میانه کار به دلیل ایراد در میکروسوئیچ درب یا فیوزها، از جمله مهم ترین و پرتکرارترین ایرادات ثبت شده در نمایندگی مایکروفر یوجین هستند.

 

برای تعمیر این قسمت ها و سای قسمت های دستگاه، حتما از قطعات فابریک یدک دستگاه خود استفاده کنید. در غیر این صورت، احتمال آسیب دیدن سایر قسمت های مایکروفر یوجین شما وجود دارد. مثلا اگر سینی جایگزین سنگین تر از سینی اصلی و فابریک دستگاه شما باشد، می تواند به کوپلینگ و موتور کف مایکروفر فشار وارد کند و این قسمت ها را خراب کند. به همین دلیل، سعی کنید از قطعات اصلی تهیه شده از نمایندگی مایکروفر یوجین در تعمیر دستگاه خود استفاده کنید.

 

تمیز کردن مایکروفر یوجین

 

کثیفی و چربی موجود داخل کابین ماکروفر که شامل دیواره ها، فیلتر میکا، سینی گردان، ریل سینی و چرخ های آن، کوپل چرخاننده سینی، قسمت سقف دستگاه و المنتهای بالا و پایین آن است که حجم بالای این کثیفی ها، می تواند باعث کاهش چشم گیر کارایی مایکروفر شود. تمیز کردن مایکروفر می تواند از طریق جوشاندن آبی که با لیمو یا جوش شیرین محلول شده باشد، انجام شود. به این ترتیب، محلول روی قسمت های داخلی مایکروفر قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از یک دستمال خشک، چربی هایی که حالا نرم شده اند را با یک دستمال تمیز کنید. تمیز کردن مرتب دستگاه، تاثیر فراوانی در حفظ کارآیی و عملکرد مایکروفر شما دارد. اگر با وجود رعایت نکات مختلف، اختلالی در عملکرد دستگاه خود دیدید، با شماره های نمایندگی مایکروفر یوجین تماس بگیرید و مشکل مایکروفر خود را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف نمایید.

 

تعمیر در نمایندگی مایکروفر یوجین

 

اگر با مشکل در مایکروفر خود مواجه شدید و نیاز داشتید تا دستگاه خود را تعمیر کنید، حتما از تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر یوجین و قطعات فابریک یدک دستگاه استفاده کنید. در مجموعه تعمیرات تخصصی کورنیدو، علاوه بر موارد بالا، تکنسین دستگاه در کوتاهترین زمان به منزل شما اعزام خواهد شد و تعمیرات با قیمت های مصوب اتحادیه انجام می شود. نیروهای مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، تمام خدمات خود را تا سه ماه ضمانت می کنند و همواره تلاش می کنند تا به جای تعویض قطعات آن ها را تعمیر کنند تا هزینه کمتری متوجه مشتریان شود. شما نیز، برای تعمیر دستگاه خود می‌توانید در تمام ایام هفته، با شماره های 22227378 یا 22111159 تماس بگیرید.

 

مناطق تحت پوشش

تعمیرات مایکروفر یوگین در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *