مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بیمکث

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر بیمکث | تعمیر، نصب و سرویس

برند بیمکث (BIMAX) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بیمکث (BIMAX)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بیمکث باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر بیمکث برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر بیمکث جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بیمکث

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

 ۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بیمکث :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر بیمکث از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی مایکروفر بیمکث

 

داستان اختراع مایکروفر، ارتباط مستقیم با اختراع لامپ اشعه یا همان مگنترون دارد. در طی سالهای جنگ جهانی دوم، در سال 1945 یکی از مهندسین شرکت ریتون که از شرکت های بزرگ و فعال در صنایع دفاعی محسوب می شد، زمانی که بر روی ساخت سیستم های رادار تشخیص هواپیما های جنگی دولت نازی مشغول بود، موفق به اختراع لامپ مگنترون شد. این شخص که پرسی اسپنسر نام داشت، زمانی که در آزمایشگاه در حال کار روی این پروژه بود توانست مگنترون را اختراع کند. مگنترون، یک لامپ الکترونی است که قابلیت تولید امواج با طول موج کوتاه یا همان امواج مایکر را دارد. اسپنسر متوجه شد این امواج در برخورد با مواد خوراکی، باعث پخته شدن آن ها و بالا رفتن انرژی جنبشی و گرم شدن آن ها را دارد. در سالهای بعد و پس از فراگیر شدن استفاده از مایکروفر، برندهای مختلف تولید لوازم منزل به بازار پر تقاضای تولید این محصول روی آوردند. یکی از این برندها، برند بیمکث است که در این مطلب، به بررسی مایکروفر بیمکث می پردازیم. نمایندگی مایکروفر بیمکث در شهرهای مختلف، کار پشتیبانی و فروش این دستگاهها را انجام می دهد. اگر دستگاه شما خراب شده و نیاز به تعمیر فوری مایکروفر دارید، می توانید با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو با شماره های 22227378 یا 22111159، تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر بیمکث در تهران

 

 

برخی ایرادات ثبت شده در نمایندگی مایکروفر بیمکث

 

در ادامه قصد داریم در خصوص مهم ترین ایراداتی که مصرف کنندگان را مجبور به تماس با نمایندگی مایکروفر بیمکث می کند، نکاتی را بیان کنیم. برخی از پرتکرار ترین موارد شامل : سر و صدای مایکروفر به دلیل خرابی مگنترون، جرقه زدن دستگاه به دلیل وجود جسم فلزی مثل قاشق یا جنگال در مایکروفر یا از بین رفتن لعاب محفظه داخلی دستگاه، گرم نشدن غذا در مایکروفر به دلیل خرابی مگنترون یا استفاده از برنامه اشتباه، روشن نشدن دستگاه به دلیل قطع جریان برق یا سوختن فیوزهای حرارتی یا سرامیکی و یا ایراد در برد دستگاه، ایراد در میکروسوییچ قفل درب دستگاه که وظیفه تایید بسته بودن درب را دارد، شروع به کار نکردن مایکروفر یا از کار ایستادن دستگاه در میانه کار و … هستند. اگر شما نیز از مایکروفر بیمکث استفاده می کنید و با این مشکلات مواجه شدید با نمایندگی مایکروفر بیمکث تماس بگیرید تا دستگاهتان را با بهترین کیفیت و با قطعات فابریک یدک تعمیر نمایید.

یکی دیگر از ایرادات مهمی که برای این دستگاهها به وجود می آید، ایراد در سیستم چرخش غذا در دستگاه است. سینی گردان مایکروفر بیمکث، شامل یک موتور گردان، شفت، سینی مایکروفر و ریل زیر سینی مایکروفر است. در صورتی که هر کدام از این قسمت ها آسیب ببینند، نیاز است تا تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر بیمکث، آن را تعویض نماید تا پخت یکپارچه غذا در مایکروفرها با مشکل رو به رو نشود. برای تعمیر فوری و با کیفیت دستگاه خود، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر بیمکث در تهران

 

تعمیر در نمایندگی مایکروفر بیمکث

برای تعمیر مایکروفر بیمکث باید از قطعات یدک فابریک و تکنسین مجاز نمایندگی مایکروفر بیمکث استفاده کنید. تعمیر مایکروفر یک کار حساس و با توجه به ولتاژ بسیار بالای برق در این دستگاهها یک کار بسیار خطرناک است که به هیچ عنوان نباید به افراد بی تجربه و ناشی سپرده شود. مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، برای تعمیر لوازم منزل شما مزایایی چون:

  • استفاده از تکنسین با دانش دستگاه با حداقل هشت سال سابقه کار
  • استفاده از قطعات فابریک یدک مایکروفر بیمکث
  • تضمین خدمات ارائه شده توسط تکنسین دستگاه
  • ترجیح تعمیر قطعات به تعویض آن ها و … را در بر دارد.

برای استفاده از خدمات این مجموعه می توانید در تمام ایام هفته، با شماره های 22227378 یا 22111159، تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی بیمکث

تعمیر مایکروفر بیمکث در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *