مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر بهی

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر بهی | تعمیر، نصب و سرویس

برند بهی (BEHI) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر بهی (BEHI)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای بهی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر بهی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر بهی جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر بهی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

 ۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر بهی :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر بهی از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی

 

برند بهی، یکی از برندهای ایتالیایی موجود در بازار لوازم منزل کشورمان است که مانند بسیاری از برندهای تولید این کشور، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. یکی از تولیدات این برند، مایکروفر است. مایکروفرهای بهی، از انواع برنامه های پخت غذا پشتیبانی می کنند و کار در آشپزخانه را برای مصرف کنندگان بسیار راحت و سریع کرده اند. نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی در کشورهای مختلف، کار فروش و پشتیبانی این دستگاهها را انجام می دهد و از این نظر می توان گفت در پیدا کردن قطعات و تعمیر این مایکروفرها، مشکلی وجود ندارد. اگر مایکروفر شما هم مشکل پیدا کرد و نیاز به تعمیر مایکروفر بهی خود داشتید، کافیست با شماره های 22227378 یا 22111159، مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی در تهران

 

مزایای استفاده از مایکروفر بهی

مایکروفرها بر خلاف باور عمومی که در سالهای نخست اختراع این دستگاهها وجود داشت، نه تنها مشکلی برای سلامت انسان افراد ایجاد نمی کنند، بلکه پخت و پز سالم تر و مغذی تری را نیز انجام می دهند. از آن جا که زمان مواجهه غذا با آب و دمای بالا درمایکروفر در مقایسه با روش های پخت معمولی کمتر است، ویتامین ها و مینرال های بیش تری نیز، در غذای افراد حفظ می شوند. به خصوص ویتامین های محلول در آب هم چون ویتامین C و B1 که به حرارت بسیار حساس هستند، در پخت و پز با مایکروفر بهی، بیشتر حفظ می شوند و از این نظر شبیه به بخارپز کردن عمل می کند که مزیت بسیار بزرگی برای کسانی است که به دنبال پخت سالم غذای خود هستند. اگر به نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی مراجعه نمایید، متوجه مزایای متعدد دیگر این دستگاهها نظیر، طراحی زیبا، استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت و … است. در ادامه در خصوص برخی ایرادات در این دستگاهها و دلایل آنها، نکاتی را می خوانیم.

 

عیب یابی در نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی

 

برخی ایراداتی که مصرف کنندگان را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی می کند، به شرح زیر هستند:

  • گاها مایکروفر بهی در میانه کار خاموش می شود. این ایراد عمدتا به دلیل مشکل در میکروسوییچ قفل درب دستگاه رخ می دهد.
  • روشن نشدن مایکروفر بهی ایراد دیگریست که یا به دلیل مشکل در سیستم برق، یا به دلیل ایراد در قطعات مختلف مانند مگنترون دستگاه رخ می دهد.
  • اگر پس از شروع به کار مایکروفر بهی متوجه جرقه و سر و صدا در دستگاه شدید، مایکروفر را متوقف کنید و مطمئن شوید هیچ وسیله فلزی از جمله قاشق چنگال و هیچ ظرف لب پری در دستگاه نیست.
  • از کار افتادن دکمه های دستگاه مشکل دیگریست که پس از مدتی کار با مایکروفر احتمال رخ دادنش وجود دارد. تمیز کردن مرتب دستگاه، تا حدود زیادی خطر بروز این مشکل را رفع می کند.
  • نچرخیدن سینی دستگاه در مایکروفر
  • مشکل در سیستم های پخت و پز اصلی مثل سیستم گریل مایکروفر
  • گرم نشدن غذا در مایکروفر
  • درست بسته نشدن درب دستگاه در مایکروفر بهی، ایرادیست که به قسمت های مختلف مایکروفر، از جمله موتور کف، شفت یا کوپلار و سینی مایکروفر مرتبط است.

برای رفع این ایرادها و تعمیر اصولی دستگاه خود، با نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی تماس بگیرید.

 

 تعمیر مایکروفر بهی در تهران

 

تعمیر در نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی

برای تعمیر لوازم منزل خود از جمله مایکروفر، باید حساسیت زیادی به خرج دهید و این کار را به کمک قطعات تهیه شده از نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی، انجام دهید. به همین دلیل، بهترین پیشنهاد برای تعمیر مایکروفر، تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر بهی و استفاده از تکنسین مجاز و متخصص این دستگاههاست. مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل کورنیدو، علاوه بر استفاده از قطعات فابریک یدک، کار تعمیر وسیله منزل شما را توسط تکنسین هایی با حداقل هشت سال سابقه کار انجام می دهد تا با خیالی آسوده به رفع ایرادات دستگاه خود بپردازید. برای استفاده از خدمات فوری و با قیمت های مصوب اتحادیه این مرکز با شماره تلفن های 22227378 یا 22111159 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی بهی

تعمیر مایکروفر بهی در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *