مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر اسماری

درخواست تعمیر مایکروفر

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر اسماری | تعمیر،نصب و سرویس

برند اسماری (SMARY) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر اسماری (SMARY)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تهران بزرگ بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای اسماری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر اسماری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر اسماری جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر اسماری

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل انتخاب کورنیو
دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر

 ۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر اسماری :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر اسماری از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد.

مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری

 

مایکروفر وسیله ای است که در دنیای سریع امروز، کمک فراوانی به صرفه جویی در وقت و انرژی انسان ها می کند. این وسیله همچنین قادر است تا به میزان زیادی، ویتامین های مفیدی که در اثر پخت و پز روی گاز و … از بین می روند را حفظ کند. یکی از برندهای تولید کننده مایکروفر، برند اسماری است. این برند با استفاده از قطعات با کیفیت و قیمت های نسبتا مناسب، موفق شد تا فروش مناسبی را در سالهای اخیر به خود اختصاص دهد. اما اگر به دنبال تعمیر این دستگاهها هستید، باید از تکنسین مجاز نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری کمک بگیرید. برای تعمیر با کیفیت و مناسب مایکروفر خود، با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، با شماره های 22227378 یا 22111159، تماس بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری در تهران

 

برخی ایرادات رایج ثبت شده در نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری

 

در ادامه با برخی ایرادات پرتکرار مایکروفر اسماری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری می کند، آشنا می شویم.

 

روشن نشدن مایکروفر اسماری

 

این ایراد می تواند به دلایل مختلفی در داخل مایکروفر به وقوع بپیوندد. خرابی قفل میکروسوییچ درب که باید تایید بسته بودن درب به برد را بدهد رایج ترین دلیل بروز این ایراد است. دلیل دیگر خرابی در یکی از فیوزهای سرامیکی یا حرارتی دستگاه است. فیوز حرارتی زمانی که دمای دستگاه بالاتر از حد مجاز برود، جریان برق را قطع می کند تا دستگاه آسیبی نبیند و فیوز سرامیکی این کار را در ولتاژ های بالا انجام می دهد. ایراد در این فیوز ها دلیل دیگری است که سبب توقف کار دستگاه شما می شود. اما دلیل آخر این ایراد می تواند مشکل در برد الکترونیکی دستگاه باشد که همان طور که در بخش قبل گفتیم، کار تعمیر آن بسیار حساس است و باید توسط تکنسین مجاز نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری انجام گردد.

 

سر و صدای زیاد مایکروفر در هنگام کار

 

قرار دادن ظروف فلزی یا ظروفی که لب پر شده اند سبب ایراد در مایکروفر شما می شود. ممکن است یکی از دلایل جرقه زدن و سر و صدای زیاد دستگاه همین مورد باشد. دقت کنید برخی ظروف ممکن است لبه فلزی داشته باشند و متوجه این موضوع نشده باشید. خرابی دیود، اشکال در لامپ های مگنترون، ایراد در حرکت سینی، خرابی فن خنک کننده و ایراد کوپل گردان مشکلات رایج دیگری هستند که باعث ایجاد سر و صدا می‌شود و برای تشخیص آن لازم است از فرد متخصص کمک بگیرید.

 

ایراد در برد مایکروفر

 

دیگر ایرادی که باعث تماس مصرف کنندگان با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری می شود، ایراد در برد مایکروفر است. به طور کلی برد یک وسیله برقی، می‌تواند مانند فرمانده در آن وسیله عمل کند. تمام فعالیت ها و برنامه های مایکروفر بر اساس عملکرد برد دستگاه تعریف می‌شود. اما تعمیر برد یک کار کاملا تخصصی است و در صورت ایراد در تعمیر این قسمت، ممکن است دستگاه به طور کامل از کار بایستد و هزینه های بسیار سنگینی را برای تعمیر آن متحمل شوید. پس برای تعمیر برد مایکروفر، حتما از تکنسین مجاز و مجرب نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری کمک بگیرید.

 

سوختن لامپ مایکروفر

 

این مشکل بر اثر سوختن لامپ یا سرپیچ مایکروفر به وجود می آید. هر چند ممکن است ایراد از پریز برق دستگاه یا حتی برد مایکروفر اسماری باشد. برای رفع این نواقص، با نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری، یا با شماره هایی که در ابتدای مطلب گفته شد، تماس بگیرید.

 

 تعمیر مایکروفر اسماری در تهران

 

تعمیر در نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری

 

برای تعمیر مایکروفر اسماری، لازم است از تکنسین مجاز دستگاه کمک بگیرید و در تعمیر این وسیله از قطعات فابریک یدک استفاده شده در نمایندگی تعمیر مایکروفر اسماری استفاده نمایید. برای انجام این کار، در منزل خود، توسط بهترین تکنسین های آشنا به مایکروفرهای اسماری، با شماره های مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو تماس بگیرید. پشتیبانان کورنیدو، با شماره های 22227378 یا 22111159، پاسخگوی درخواست های شما برای تعمیر وسایل منزلتان هستند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی اسماری

تعمیر مایکروفر اسماری در مرکز تعمیر کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *