مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی

مرحله اول ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مرحله دوم ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

مرحله سوم ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات و هماهنگی زمان حضور توسط تکنسین

مرحله چهارم ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

پشتیبانی

ثبت درخواست

همکاری با ما

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی جهت تعمیر و سرویس

دلایل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات ماشین لباسشویی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹ تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین لباسشویی :

۱ روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

۲ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
۳ – سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
۴ – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
۵ – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
۶ – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
۷ – باز نشدن درب ماشین لباسشویی
۸ – عدم ورود آب به لباسشویی

۱۳دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین لباسشویی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو


در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی ماشین لباسشویی کورنیدو از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کورنیدو | تعمیر، نصب و سرویس

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف ماشین لباسشویی ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی

سوالات متداول تعمیر لباسشویی در تهران

در زمان آبگیری نکردن ماشین لباسشویی چه مواردی را بررسی کنیم؟

موارد ساده‌ای مانند باز نبودن شیر آب متصل به ماشین لباسشویی و همچنین نبود گرفتگی در شلنگ ورودی را بررسی نمایید.

معیوب بودن هیدرواستات چه تاثیری در ماشین لباسشویی بر جای می‌گذارد؟

خراب شدن هیدرواستات می‌تواند یکی از اصلی‌ترین دلایل کار نکردن تایمر لباسشویی شما باشد. برای بررسی این قطعه از متخصصین تعمیر لباسشویی کمک بخواهید.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟

در بسیاری از موارد بی احتیاطی شما و درست کار نکردن با ماشین لباسشویی باعث دفرمه شدن زبانه درب شده و در نتیجه درب دستگاه باز نمی‌شود.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می‌تواند چه دلایلی داشته باشد؟

از باز بودن مسیر شلنگ خروجی و سالم بودن پمپ تخلیه مطمئن شده و اگر لازم بود با کارشناسان تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

خراب شدن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی را چگونه برطرف نماییم؟

از آنجایی که برد الکترونیکی یکی از قطعات مهم و گران قیمت ماشین لباسشویی می‌باشد توصیه می‌کنیم همواره برای تعمیر این قطعه از افراد متخصص راهنمایی بخواهید.

چرا آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود؟

در اغلب موارد خراب شدن هیتر یا المنت ماشین لباسشویی باعث گرم نشدن آب دستگاه می‌شود که باید با افراد ماهر در تعمیر لباسشویی نسبت به تعویض این قطعه مشورت داشته باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی

ماشین لباسشویی دستگاهی است که برای شستشوی انواع لباس ها بدون هیچ گونه تلاش جسمی استفاده می شود. با ماشین لباسشویی مجبور نیستید لباس ها را با دست مالش دهید یا آنها را فشار دهید تا آب از آنها خارج شود. ماشین لباسشویی شما را قادر می سازد تا لباس خود را بدون نظارت بر عملکرد آن به طور خودکار بشویید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که لباس ها را در دستگاه قرار داده و حالت شستشو را انتخاب کنید. ماشین لباسشویی به طور خودکار مقدار آب و مواد شوینده مورد نیاز را می گیرد و همچنین به طور خودکار تایمر را برای شستشو ، شستشو و خشک کردن طبق حالت انتخاب شده و میزان لباس تنظیم می کند.

 

انواع ماشین لباسشویی

بسته به موقعیت بارگیری لباس در ماشین لباسشویی ، دو نوع ماشین لباسشویی وجود دارد: ماشین لباسشویی بارگیری بالا و جلو. هر دو مورد در زیر شرح داده شده است:

ماشین لباسشویی بارگذاری بالا

در این ماشین لباسشویی لباس از بالای ماشین لباسشویی بارگیری می شود. در بالا یک روکش وجود دارد که به بارگیری و تخلیه لباس در ظرف گرد کمک می کند که عملکرد واشر و همچنین دستگاه شستشو و خشک کن را در ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک انجام می دهد. افرادی که نمی خواهند هنگام بارگیری لباس در ماشین ، بدن را خم کنند ، ماشین لباسشویی بارگذاری بالا را ترجیح می دهند. این ماشین لباسشویی در بسیاری از نقاط جهان بیشتر از ماشین لباسشویی بارگیری جلو استفاده می شود.

ماشین لباسشویی بارگیری جلو

در این دستگاه لباس ها از قسمت جلو بارگیری می شوند. مطالعات نشان داده است که ماشین های لباسشویی بارگیری شده در جلو انرژی کمتری از برق ، آب و مواد شوینده مصرف می کنند و همچنین در مقایسه با ماشین لباسشویی با بارگذاری بالا ، نتایج شستشوی بهتری می دهند.

مشکلات لباسشویی که متخصصین کورنیدو تعمیر می کنند کدامند؟

 

مشکلات لباسشویی که متخصصین کورنیدو تعمیر می کنند کدامند؟

روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش آن

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل لباسشویی

سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن در لباسشویی

تخلیه نکردن آب پس از شستشو

تمیز نشستن لباس ها

خراب شدن تایمر لباسشویی

معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

لرزش شدید لباسشویی

جا به جا شدن و تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

ایجاد صدای زیاد از لباسشویی

کدام برندها در کورنیدو تعمیر می شوند؟

کدام برندها در کورنیدو تعمیر می شوند؟

متخصصین ما در کورنیدو با داشتن بیش از صدها تجربه تعمیر ماشین لباسشویی در برندهای مختلف کارنامه درخشانی را برای خود به ثبت رسانده اند. در این قسمت برندهای لباسشویی که متخصصین و تکنسین های ما تجربه تعمیر آن ها را داشته اند را برای شما آورده ایم. این برندها شامل ، ال جی، ایندزیت، بوش، آاگ، کنوود، اسنوا، پاناسونیک، کندی، ویرپول،هیتاچی، میله، کرال، وست پوینت و … است. همچنین اگر لباسشویی شما مشکلی در قطعات داشت ابتدا آن را تعمیر می کنند تا ضمن کاهش در هزینه ها، طول عمردستگاه را افزایش دهند. اگر هم نیاز به تعویض قطعه باشد آن را با مرغوب ترین قطعات و از نمایندگی های معتبر تهیه می کنند. با خیال راحت تعمیر خود را به متخصصین ما بسپارید.

تعمیر لباسشویی

تکنولوژی ماشین های لباسشویی امروزی که با گوشی های هوشمند حتی از بیرون خانه قابل کنترلند تا اولین ماشین های لباسشویی بزرگ و پرسر و صدا در بیش از 200 سال پیش راه طولانی را طی کرده است.

مثلا ماشین های لباسشویی ابتدایی فاقد هر گونه سیستم تعلیق درام یا جلوگیری از لرزش بودند. یعنی اگر آن را به زمین قلاب نمی کردند احتمالا در پایان کار سر از کوچه در میاورد! یا اولین سیستم خشک کن که اختراع شد و به ماشین لباسشویی اضافه شد، به دلیل سرو صدا و حرکت زیاد در بین مشتریان به خراب کار بزرگ معروف شد!

اما امروزه ماشینهای لباسشویی در طرح ها و برندهای مختلف با قابلیت های متعدد و تکنولوژی به روز در اختیار عموم قرار گرفته و علاوه بر خشک شویی ها، در هر خانه هم می‌توان یک ماشین لباسشویی پیدا کرد.

خرابی و نیاز به تعمیر لباسشویی مانند خرابی هر وسیله برقی دیگر، امری محتمل است در این مقاله به بررسی برخی از خرابی های ماشین لباسشویی و بهترین راهکار تعمیر کردن آن ها می‌پردازیم.

عمده ترین دلایل خرابی و تعمیر ماشین لباسشویی

عمده ترین دلایل خرابی و تعمیر ماشین لباسشویی

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • سر و صدای زیاد
  • کثیف شستن لباس ها
  • تخلیه ناقص آب
  • نشت آب از ماشین لباسشویی
  • خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی
  • آب داخل مخزن مشکل دارد

در صورتی که هر کدام از این خرابی ها برای ماشین لباسشویی شما به وجود آمد، همکاران ما در کورنیدو سیستم آماده ارائه انواع خدمات تعمیر لباسشویی و معرفی افراد متخصص و با مهارت برای تعمیر لباسشویی شما هستند.

 

روشن نشدن ماشین لباسشویی

این اتفاق می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. اما پیش از هر چیز از اتصال و سلامت پریز و کابل برق دستگاه مطمئن شوید. اما اگر این اتصال برقرار بود، هر کدام از قسمت های موتور و برد دستگاه ممکن است ایراد داشته باشند. برای پیدا کردن علت اصلی به متخصص تعمیر لباسشویی نیاز است.

سر و صدای زیاد و چگونگی تعمیر لباسشویی

در این صورت ممکن است جسم خارجی بین چلیک و مخزن شست و شو گیر کرده باشد. لازم است آن را خارج کنید. اگر داخل ماشین لباسشویی تمیز بود، باید از سلامت یاتاقان ها،پولی ها، بلبرینگ ها موتور و مخزن نگهدارنده مطمئن شوید. قبل از همه این موارد دقت داشته باشید بار لباس خیلی زیاد و یا خیلی کم هم سر و صدای ماشین را از حالت طبیعی بیش تر می کند.

برخی مواقع هم لرزش شدید هنگام آب کشی سبب نگرانی کاربران می شود که معمولا به دلیل تراز نبودن دستگاه است. اگر دستگاه تراز است لازم است، تسمه، بلبرینگ ها، یاتاقان، پیچ های ایمنی محفظه چک شوند. تاب برداشتن محور دیگر دلیلی است که منجر به سر و صدای زیاد می شود.

کثیف شستن لباس ها

گاهی به دلیل بسته شدن خروجی آب یا پرز گرفتن آن گردش آب به درستی در ماشین لباسشویی اتفاق نمی‌افتد و باعث می شود در پایان کار لباس ها بوی بدی بگیرند. لازم است خروجی و ورودی آب لباسشویی کنترل شوند. اگر می‌خواهید درون ماشین لباسشویی خوش بو شود ابتدا بگذارید یک بار خالی کار کند، سپس می توانید به روش زیر عمل کنید:

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی ، 2 فنجان سرکه سفید را با ¼ فنجان آب و جوش شیرین مخلوط کنید و محلول را در داخل محفظه محلول شوینده ماشین لباسشویی که معمولاً در آنجا مواد شوینده و نرم کننده را می‌ریزید، بریزید.در این مورد نیاز به تعمیر لباسشویی به صورت تخصصی نیست.

تخلیه ناقص آب و نیاز به تعمیر لباسشویی

تخلیه ناقص آب و نیاز به تعمیر لباسشویی

باز هم لازم است از کارکرد مناسب مسیرهای ورودی و خروجی آب مطمئن شوید. خرابی در پمپ آب، هیدورستات و موتور شستشوی ماشین لبسشویی از دلایل دیگری هستند که ممکن است باعث تخلیه ناقص آب شوند.

نشت آب از ماشین لباسشویی

نشت آب از ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل سوراخ شدن مخزن یا شلنگ ورود و تخلیه ماشین باشد. برای تعمیر لباسشویی لازم است اتصال شلنگ ورودی به شیر الکتریکی بررسی شود. خرابی کاسه نمد هم می تواند باعث ریزش آب از زیر یاتاقان ها شود. خرابی پمپ آب و سوراخ در لوله لاستیکی اتصال جاپودری به دیگ ماشین نیز از دیگر دلایل نشت آب هستند.

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

ابتدا مطمئن شوید بار ماشین بیش از حد نیست. بعد از این مورد رگلاژ نبودن تسمه، نیم سوز شدن موتور که با تعویض سیم پیچ موتور قابل رفع است و خرابی رله اورلود دلایل اصلی ایراد در کار ماشین لباسشویی اند.

اگر ماشین در مرحله آب گیری متوقف شد، ممکن است شیر تغذیه آب نداشته باشد. فیلتر ورودی شیر الکتریکی کثیف شده باشد،  یا مشکل از هیدرو استات یا تایمر باشد.برای تعمیر لباسشویی بهتر است با مرکز تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید .

آب مخزن مشکل دارد، تعمیر لباسشویی

گاهی آبگیری در داخل مخزن وقتی به حد معینی می رسد متوقف نمی‌شود و باعث سر ریز شدن آب داخل مخزن می شود. در این صورت هیدور استات دستگاه تنظیم نیست یا شلنگ ورودی به آن سوراخ شده است.

مشکل شایع دیگر گرم نشدن درست آب داخل ماشین است که معمولا به دلیل خرابی ترموستات است. در غیر این صورت سیم رابط یا پلاتین متصل به المنت ایراد پیدا کردند.

اگر ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر داشت چه کار کنیم؟

اگر ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر داشت چه کار کنیم؟

در این صورت پیشنهاد ما به شما استفاده از نیروهای متخصص و متعهد کورنیدو است. استفاده از افرادی که تجربه و دانش فنی لازم در این خصوص را ندارند منجر به تحمیل هزینه های اضافی یا حتی رفع نشدن کامل خرابی دستگاه شما می شوند. ما در کورنیدو نیروهایی با حداقل 8 سال سابقه تعمیر لباسشویی را در سریع ترین زمان به شما معرفی می کنیم. رضایت مشتریان در سالهای اخیر بزرگترین تبلیغ و سرمایه برای شرکت ما بوده است. در همین راستا شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه ایاب و ذهاب از خدمات کورنیدو با نود روز تضمین خدمات ارائه شده بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش تعمیر لباسشویی 

تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز تعمیر کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر ایران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان باشد.

تلفن تماس : 02191011297

<p>

65 thoughts on “تعمیر لباسشویی | اعزام فوری تکنسین + ضمانت

  1. فرشید باقری says:

    سلام ، ماشین لباس شویی من ال جی هستش شیشه ی درش شکسته شما موجود دارین شیششو؟

  2. فروغ اعظمی says:

    سلام ، خسته نباشین .لباس شوییمون بعد از این که کارش تموم میشه میخوایم لباسارو در بیاریم میبینیم لای لباسا پر پودره . میتونین بگین چیکار باید بکنم ؟

    • Kornido says:

      با سلام
      باید نصفه استکان پدر بریزید. یک بار امتحان کنید اگر اوکی نشد با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  3. مهدی یاوری says:

    سلام خسته نباشید .
    الان مدتیه که لباسهای تیره و مشکی بعد از اتمام شستشو جای لکه های مواد شوینده رویشان میماند . و انگار درست آبکشی نمیکند ولی فقط نسبت به لباسهای تیره اینطوری است .
    دلیلش چی میتونه باشه ؟

    • Kornido says:

      ار پودر و مواد شوینده کمتر استفاده نمایید و دمای دستگاه را روی 40 درجه تنظیم نمایید

  4. ماهک says:

    با سلام . ماشین لباسشویی 7 کیلیویی ال جی دارم الان چند روزه وقتی ماشین خاموش هست آب پر میشه داخل مخزن تا نصف . پمپ کار میکنه . وقتی لباس شسته میشه آب داخل نمیمونه . فقط وقتی خاموش است آب تمیز بعد از نیم ساعت تا یک ساعت بعد کار کردن دوباره آب میاد . لطفا برای رفع عیب به من کمک کنید .ممنون

  5. آرش خدادادی says:

    سلام وقت بخیر.
    یک لباسشویی دارم بعضی وقتها از کار میفته و وقتی یه مشت یا ضربه‌ای بهش میزنم شروع به کار میکنه. این مشکلش چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

  6. مارال says:

    با سلام
    لباسشویی کورال دارم بعد از جابه‌جایی دوباره که استفاده کردم متوجه شدم از قسمت زیرین و بالا آب چکه میکنه. جاپودریو تمیز کردم و حتی فیلتر اما باز آب چکه میکنه. میش راهنمایی کنید.

  7. آریا رامش says:

    سلام خسته نباشید.
    لباسشویی من شستشو انجام داده بعد از اتمام ولی درب باز نمی‌شود. باید چه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

  8. نادر طاهری says:

    با سلام
    من قبلا هم داخل لباسشویی پتو میشستم ولس اینبار پتوی گلبافت انداختم و یهو از کار افتاد و خاموش شد . میشه راهنمایی کنید ؟ ممنونم

  9. آفاق زینتی says:

    با سلام
    لباسشویی بوش دارم. مشکلی دارد که وقتی روی 39 دقیقه تنظیم میکنیم شروع به کار میکنه. چند لحظه کار کرد دوباره برمیگرده اول. مثلا به 21 دقیقه رسید مجددا به 39 برمیگرده. مشکلش چیست؟ میشه راهنمایی بفرمایید.

  10. sohrab says:

    سلام وقت بخیر
    ماشین لباسشویی
    موقعی کار میکنه یدفعه قطع میشه
    بعد تکونش میدم وصل میشه

  11. ali says:

    سلام خسته نباشید
    لباسشوییم تنظیم میکنم رو ۳۰دقیقه
    ۱۰دقیقه خاموش میشه
    راهنمایی کنین

  12. sahand says:

    سلام وقت بخیر
    ماشین لباسشویی وقتی لباسای تیررو میندازم
    سفیدک میزنه مشکلش چیه

  13. مهتاب says:

    سلام ، خسته نباشین .لباس شوییمون بعد از این که کارش تموم میشه میخوایم لباسارو در بیاریم میبینیم لای لباسا پر پودره . میتونین بگین چیکار باید بکنم ؟

  14. منا فرشید says:

    سلام لاستیک ماشینم میخ رفته سوراخش کرده عیب نداره به مرور بیشتر نمیشه

  15. امین عسگری says:

    سلام ماشینم رو تایم ۶۰ دقبقه میزارم رو ۲ ساعت برای خودش کار میکنه

  16. سعید صابتی says:

    سلام وقت بخیر داخل ماشین لباسشوییم اب نمیره
    روشن میشه میچرخه ولی خشکه میشه راهنمایی کنین

  17. زینب قاسمی says:

    با سلام
    لباسشویی بوش دارم. مشکلی دارد که وقتی روی 39 دقیقه تنظیم میکنیم شروع به کار میکنه. چند لحظه کار کرد دوباره برمیگرده اول. مثلا به 21 دقیقه رسید مجددا به 39 برمیگرده. مشکلش چیست؟ میشه راهنمایی بفرمایید.

    • Kornido says:

      با سلام
      مشکل از برد دستگاه می باشد.
      جهت تعمیر با مرکز تمااس حاصل فرمایید.

  18. عارف عزیزی says:

    سلام خسته نباشید سوالی داشتم از حضورتون
    هزینه تعویض کمک های دستگاه چقدر است

    • Kornido says:

      سلام ممنون از شما
      قیمت ها متفاوت میباشد لطفا جهت استعلام قیمت
      با شرکت تماس بگیرید همکارا راهنماییتون میکنن

  19. احمد says:

    سلام وقت بخیر
    لبتسشوییم دکمهاش کار نمیکنه و دکمه استارتش خودش میخوره روشن میشه شما تعمیر میکنین
    ممنون میشم پاسخگو باشین

  20. احمد says:

    سلام وقت بخیر
    لبتسشوییم دکمهاش کار نمیکنه و دکمه استارتش خودش میخوره روشن میشه شما تعمیر میکنین
    ممنون میشم پاسخگو باشین؟
    نمایندگی برای شهرستان هم دارین؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام ، ممکن است بلبرینگ های موتور دستگاه خراب شده باشد با مرکز جهت تعمیرات تماس حاصل فرمایید.

  21. احمدرضا نصیری says:

    باسلام یه لباسشویی دارم کن وود 2007چند ثانیه کار میکنه بعد وایمیسته زغال موتورو برام تعمیر کار عوض کرد مجددا همین مشکلو داره باید چیکار کنم مشکل از چی میتونه باشه ممنون

    • Kornido says:

      با عرض سلام مشکل شما باید مورد برسی دقیق تر کارشناس قرار گیرد اما می تواند مشکل از تایمر دستگاهتان هم باشد .جهت ثبت درخواست تعمیرات با مرکز تماس حاصل فرمایید.

  22. گلنوش says:

    سلام روزبخیر خواستم بپرسم که چرا در دستگاه من باز نمیشه بعد از کار؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام باز نشدن درب ممکن است از تخلیه نشدن اب در دستگاه و یا ایراد در میکروسوییچ درب باشد.جهت راهنمایی بیشتر با مرکز تماس بگیرید.

  23. Ramin says:

    سلام وقتتون بخیر
    ماشین لباسشویی عمل شست و شو رو انجام میده اما آب کثیف تخلیه نمیشه مشکل از کجاست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    • Kornido says:

      با عرض سلام و وقت بخیر؛ این مشکل مربوط به گرفتگی مجاری تخلیه یا مسدود بودن اون و یا خرابی پمپ تخلیه مربوط میشه اگه مشکل از پمپ تخلیه باشه نیازمند این هست که شما با تعمیر کار دربارش صحبت کنید تا بیشتر کمکتون کنن و اون رو تعویض کنن
      برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین میتونید با مرکز تماس بگیرید.

  24. هما says:

    سلام وقتتون بخیر؛ لباسشویی گرنیه 7 کیلویی دارم که حین کار خاموش میشه ممنون میشم بهم بگید ایراد دستگاهم چیه ؟

    • Kornido says:

      با عرض سلام؛ ایراد در موتور لباسشویی؛ خراب بودن زبانه و قفل درب؛ خراب بودن میکروسوئیچ درب و خرابی دوشاخه برق می‌تواند علت های بروز این مشکل باشد که باید بررسی شوند .برای بررسی بیشتر و اعزام تکنسین با مرکز تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

</p>